Hop til indhold
Morty99

Randers nogen der har erfaring med lanna på Mariagervej XX?

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Nogen der har erfaring med lanna på Mariagervej XX Randers?.

Redigeret af Stapler
3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er et par "ældre" damer.

Tog chancen for et par uger siden og fik en ganske udmærket massage. De tilbyder FP, men, jeg valgte at springe over, da "pigerne" ikke helt er min type - priserne er vist i den lave ende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Granit12 skrev, den 15.6.2025 at 12:16:

Ja, det er et par "ældre" damer.

Tog chancen for et par uger siden og fik en ganske udmærket massage. De tilbyder FP, men, jeg valgte at springe over, da "pigerne" ikke helt er min type - priserne er vist i den lave ende. 

Hvad er den lave ende? For jeg syns godt nok thai massage med ekstra er blevet dyrt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randersmand skrev, for 18 timer siden:

Hvad er den lave ende? For jeg syns godt nok thai massage med ekstra er blevet dyrt

Mener der blev skrevet 400 for en times massage sidst jeg skrev som er et par måneder siden. Kunne ikke få prisen med hånd så valgte Nana istedet. Mener jeg for 13 år siden gav 6-- 700 for masssage og hånd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den nervøse skrev, for 12 timer siden:

Mener der blev skrevet 400 for en times massage sidst jeg skrev som er et par måneder siden. Kunne ikke få prisen med hånd så valgte Nana istedet. Mener jeg for 13 år siden gav 6-- 700 for masssage og hånd

Det er da altid noget de er billigere en de andre, hvis de så kan massegere. 

Når de fleste thai tager 500 kr for en times massage, så tager jeg heller til fysioterapeuten og får en times massage fra en uddanmet fysologisk massør.

Ja thai masørre kan også noget, men det er et lotteri om man ramme en oliesjasker, og det gider jeg simpelthen ikke betale for og slet ikke 500 kr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randersmand skrev, den 23/6/2025 at 23:00:

Det er da altid noget de er billigere en de andre, hvis de så kan massegere. 

Når de fleste thai tager 500 kr for en times massage, så tager jeg heller til fysioterapeuten og får en times massage fra en uddanmet fysologisk massør.

Ja thai masørre kan også noget, men det er et lotteri om man ramme en oliesjasker, og det gider jeg simpelthen ikke betale for og slet ikke 500 kr

Hende jeg altid fik massage af, masserer rigtig godt. Og hun er skide sød. Ved selvfølgelig ikke om hun er der endnu. Jeg fik hendes privat nummer og jeg blev sgu lidt varm på hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...