SeriøsXXX 109 Skrevet 11. Juni (edited) https://annoncelight.dk/showad/331801 Ja billederne er ægte, og brysterne er lige så ægte, og af en ret god størelse Jeg mødte Jesik til en 1 times b2b og fik en dejlig oplevelse. Hun er sød giver en god gang olie b2b hvor brysterne fylder en del af naturlige oversager, og der må røres og slikkes med respekt afsluttende med et fint håndjob + blowjob. En god oplevelse der godt kunne gentages Redigeret 11. Juni af SeriøsXXX Forglemmelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bullaarhus 114 Skrevet 11. Juni Lyder dejligt. Har overvejet hende længe, er det økoblow? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SeriøsXXX 109 Skrevet 11. Juni Bullaarhus skrev, for 2 minutter siden: Lyder dejligt. Har overvejet hende længe, er det økoblow? Ja det var det, men ikke cim. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren6 25 Skrevet 11. Juni SeriøsXXX skrev, for 1 time siden: https://annoncelight.dk/showad/331801 Ja billederne er ægte, og brysterne er lige så ægte, og af en ret god størelse Jeg mødte Jesik til en 1 times b2b og fik en dejlig oplevelse. Hun er sød giver en god gang olie b2b hvor brysterne fylder en del af naturlige oversager, og der må røres og slikkes med respekt afsluttende med et fint håndjob + blowjob. En god oplevelse der godt kunne gentages Slikkes med respekt, er der her tale om brysterne eller også andre spændende steder? Hvor befinder hun sig ca I Odense ?. Hun var på et tidspunkt på en lokation, som jeg ikke syntes var særlig diskret. Derfor blev det ikke til et besøg dengang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SeriøsXXX 109 Skrevet 11. Juni Tyren6 skrev, for 3 minutter siden: Slikkes med respekt, er der her tale om brysterne eller også andre spændende steder? Hvor befinder hun sig ca I Odense ?. Hun var på et tidspunkt på en lokation, som jeg ikke syntes var særlig diskret. Derfor blev det ikke til et besøg dengang. Mener hun tager 100 og du må slikke alt det du vil, faktisk en dejlig slikke Mis i 69er, men hun afviger lidt når det bliver sjovt. Jeg mødte hende sidste gang på hendes sidste dag i dk. Det var ved Føtex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 105 Skrevet 11. Juni Jeg har også været der og kan varmt anbefale hende. Sød pige, ikke noget attitude eller diva. Fuldstændig vidunderlige bryster. Man taber helt pusten.. Ok pænt sted også men ikke vildt diskret 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister nysgerrig 10 Skrevet 11. Juni hamder-anders skrev, for 1 time siden: Jeg har også været der og kan varmt anbefale hende. Sød pige, ikke noget attitude eller diva. Fuldstændig vidunderlige bryster. Man taber helt pusten.. Ok pænt sted også men ikke vildt diskret Hvor sådan ca er det i Odense? Synes hun ser vildt lækker ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pokerface2000 150 Skrevet 12. Juni Lyder som om hun har taget sig sammen og blevet flere klasser bedre. Hun har godt nok mange dårlige anmeldelser liggende (incl fra mig). Nok den mest intetsigende gang B2B massage jeg har fået. Men flotte bryster og så har jeg ikke mere positivt at sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SeriøsXXX 109 Skrevet 12. Juni pokerface2000 skrev, for 24 minutter siden: Lyder som om hun har taget sig sammen og blevet flere klasser bedre. Hun har godt nok mange dårlige anmeldelser liggende (incl fra mig). Nok den mest intetsigende gang B2B massage jeg har fået. Men flotte bryster og så har jeg ikke mere positivt at sige Nu er der jo det lille ord "kemi" som også skal fungere mellem pigen og kunde. Det kunne sagtens være ting der kunne gøres bedre, min fornemmelse er at hvis man kender hende er der muligheder. Jeg kan kun sige at jeg fik en samlet ydelse over min forventning, også så jeg lagde lidt ekstra. Måske var jeg bare heldig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg