Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have været væk fra branchen i et længere stykke tid grundet sygdom og dødsfald i den nærmeste familie, besluttede jeg for et par dage siden at komme op på hesten igen ved hjælp at et besøg hos én af de dejlige glædespiger rundt omkring - og hvad ville i den forbindelse være mere naturligt end at genbesøge SexyClub, som i tidens løb har givet mig så mange fornøjelige timer?

Jeg tjekkede pigeindexet og så, at der var dukket rigtig mange nye piger op - og blandt dem valgte jeg èn, som i min optik så rigtig lækker ud: Vicky.

http://www.sexyclub.dk/girls/vicky/index.html

Jeg skulle ikke komme til at fortryde det...

Men først skulle jeg jo af sted, og vel ankommet til stedet, så jeg, at der var forhindringer af den allerværste slags: Høje hegn og afspærringer udelukkede mig ved første øjekast fuldstændig fra at komme op til den skønne!

Jeg tror, det har noget at gøre med indlægning af fjernvarme eller sådan noget lignende.

Nå, men umuligt så det ud, og en hårsbredde fra at ringe op til Club'en for at bede om guidance så jeg pludselig, at der alligevel var en lille sprække, som jeg kunne knibe mig igennem - og lidt længere henne endnu én.

Lykkelig over, at jeg både er spændstig og slank om livet klemte jeg mig igennem og ascenderede trappen op til paradiset.

Telefondamen kunne oplyse mig om, at der var gået halvanden måned med afspærringen, og at der nok ville gå lige så længe endnu.

Nå, men jeg havde jo bestilt tid, så jeg blev ført ind i "hulen", hvor jeg spændt satte mig til at vente på den lette berøring af døren, som indikerede, at Vicky var på vej.

Jeg var lige ved at få hold i nakken!

Vicky tren ind, og jeg måtte lægge hovedet godt tilbage for at se op på hendes kønne, indtagende og ikke mindst spillelevende ansigt!

Jeg må have haft et sjovt udtryk i ansigtet, for Vicky smilede og sagde:

"Det er fordi jeg har stylter på."

Og ganske rigtigt - Vicky havde om ikke stylter på, så i hvert fald de tårnhøjeste hæle, jeg nogen sinde havde set.

Hun bøjede sig ned imod mig og spurgte, om jeg var til kys.

Jeg svarede bekræftende, hvorefter hun kyssede mig.

Et forjættende kys, som lovede mange flere senere.

Ud over de tårnhøje hæle var Vicky iført en skotskternet skolepigeuniform med tilhørende mørke knæstrømper. Da jeg ikke lige er til knæstrømper, bad jeg hende om at tage disse af, men beholde hælene på.

Jeg er ikke bange for høje piger, nemlig. :-P

Da Vicky vendte tilbage efter at have deponeret pengene, enedes vi om i fællesskab at klæde hende af, hvorefter Vicky hjalp mig af tøjet, og vi lagde os ned.

Og voila - pludselig var vi lige høje. Og under afføringen af knæstrømperne havde vi konstateret, at vi faktisk osse var cirka lige høje, når vi stod op uden hæle på.

Vicky er en smuk, velskabt pige med et ualmindeligt levende ansigt og en fantastisk mimik. Og meget a propos tidligere strenge af nyere dato, gik snakken med det samme og der var rigtig god kemi.

Vicky er en høj pige, som bruger størrelse 39 i stiletter, men hun er samtidig slank og fin. Jeg er jo mere "leg-man" og "arse-man" end "tit-man", og hun havde efter min ringe mening de flotteste, lange ben og den lækreste røv, jeg længe havde været i nærheden af.

Vi startede med, at jeg gav hende noget kropsmassage med bodylotion efter hendes eget valg (sådan som jeg altid gør), og langsomt arbejdede jeg mig op ad hendes lækre krop først på bagsiden og så på forsiden. Stiletterne blev taget af hende, og hendes små, fine tæer med den røde neglelak blev nusset efter at have været spærret inde så længe i de fine, men snævre pumps.

Så lå vi og kyssede lidt, og hun viste mig provokerende sin tungepiercing.

"Nogle gange har jeg også en stav og to kugler i munden, der fylder så meget, at jeg slet ikke kan sige noget," sagde hun.

Vicky, som ellers havde snakket næsten hele tiden, undtagen når vi kyssede, blev pludselig meget tavs, idet jeg naturligvis ville have bekræftelse på, at man virkelig sådan kunne lukke munden på hende... :wink:

Da Vicky havde været tavs i et stykke tid, gik vi videre til makronerne og senere til eksplosionerne. :grin:

Bagefter, da Vicky havde fået stiletterne på igen, og jeg var blevet klædt standsmæssigt på, tog vi afsked i entréen med et sidste kys, og Vicky måtte igen bøje sig ned imod mig.

"Vi ses snart igen" sagde jeg.

Og det er ganske vist: Vicky skal jeg simpelt hen se igen.

ærbødigst, Spider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Spider

Tak for en god og humoristisk anmeldelse.

Jeg har et stykke tid haft øje for Vicky og har skrevet lidt PM med hende her på EG.

Efter din anmeldelse er det så, at det snart må være, at jeg får besøgt hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg

... Når du har besøgt hende første gang vil jeg næsten vædde på, at din første tanke vil være "hvorfor ventede jeg så lang tid"... Når altså din hjerne er færdig med at bruge sin fulde kapacitet på det store fjogede smil du forlader stedet med :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

... Når du har besøgt hende første gang vil jeg næsten vædde på, at din første tanke vil være "hvorfor ventede jeg så lang tid"... Når altså din hjerne er færdig med at bruge sin fulde kapacitet på det store fjogede smil du forlader stedet med :mrgreen:

Det lyder som om, det kan blive rigtig dyrt i længden!

Del dette indlæg

Link til indlæg

... Jeg ved ikke om det bliver dyrt i længden, men jeg er helt sikker på at jeg ikke står ude på gaden med en kæmpe ØV fornemmelse, som desværre sker alt for ofte når man tager "chancen".

Når jeg vågner med et fjoget drengerøvs smil næste morgen, så er det givet godt ud. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...