Hop til indhold

Anni Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Link : https://annoncelight.dk/annonce/116116/22-aarig-anni-privat-i-aalborg

Vil begynde med at fortælle at det er lang tid siden jeg har besøgt en proff og det afspejler nok min anmeldelse :-) Grunden til jeg har besøgt en proff er der to grunde til for det første har jeg "mistet" min faste amatør og for det andet så har jeg være i kontakt med pigen på hendes første annonce på annoncelight altså inden hun begyndte som proff og var lidt nysgerrig på hvad jeg gik glip af.

Nu til selve anmeldelsen, jeg mødte om ved en privat lejlighed som aftalt og blev lukket ind af pigen. Jeg er mest til piger der ikke ryger, det gør hun og der lugtede meget at røg i lejeligheden.

Det skal nok passe at pige er 21, hun er lidt mere buttet en jeg forventede ud fra billederne. Jeg er til nips og den kategori går hun ikke under J

Jeg købte en pakke med alt til 1.300 for en halv time, det havde jeg aftalt på sms, ikke noget hun var klare dvs. ikke hende der besvarer sms, hvilket for mig er ok, men hun bør nok vide det. Det begyndte med blow unde gummi hvilket var ok efter 5 minutters blow kom der gummi på og hun skulle ride mig, hvilke ikke var nogen succes var noget rutine præget. Jeg valgte efter et par minutter at tage hende bagfra, det var ok dog med en del fake støn var blevet oplyst om at der ville blive banket på døren 5 minutter inden de 30 minutter var gået hvilket skete med jeg tog hende bagfra. Til sidst spillede jeg pik og så kom jeg ud over hendes bryster og ansigt, til at hun skriver at hun gerne tager klatten i munden så hun lidt skræmt ud da jeg kom.

Overordnet karakter efter 10 skalaen.

Sted 7 uden røg med røg 4

Piges udseende 6

Blow 8

Sex 4

Kommer jeg der igen nej, var det en pige jeg ville besøge hvis hun var amatør, der er svaret også et nej, hun er ikke min type.

Nu virker anmeldelsen meget negativ, det bør ikke holde andre fra hende, det er blot min opfattelse og bærer præg af at jeg ikke er til piger der ryger og er til nips og helst amatører.

Skrevet

det var da en trist oplevelse for dig. Men du kan da se, hun ikke er en nips på billederne og hendes data.

du giver alligevel hendes blow 8 ud af 10. Hvordan var det helt korrekt. med sug, slikken på boller ? jeg går meget op i blow, for de fleste piger tager den bare i munden uden videre.. og så kan man ligeså godt lade være..

held og lykke til en anden gang

Skrevet

Hun er en del tykkere en billederne viser :-) eller i hvert fald tykkere end hvad jeg havde regnet med. Der er en del mave da hun red mig samt en del stræk mærker over hele kroppen som om hun pludslig er blevet tyk. Hun har ikke været gravid fortalte hun så det er ikke derfor.

Der var ingen slikken på bollerne det var på hovede måske fordig jeg ikke har barberet bollerne for tiden og hun tog næsten hele pikken også, sådan keg jeg godt lide det.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.