Waps 1 Skrevet 10. Juni https://annoncelight.dk/showad/398255 Kan nogen berette hvor omkring i Odense at hun befinder sig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1438 Skrevet 10. Juni Fåborgvej.......ikke langt fra Dalumvej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1770 Skrevet 11. Juni Hvis alle billeder skal ligne hende, må hun have taget dem igennem de sidste mange år. Der er jo vild forskel på udseende fra de billeder hun hele tiden har haft, og så de nye, hvor hun ligner en yngre dame. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lup 1 Skrevet 11. Juni De mange nye billeder, fortæller mig, at Anna, må have fået en hjælper, lidt yngre. så besøg Anna, og fortæl efterfølgende om de er 2 på stedet.? anna er en super dejlig pige, som yder god kvalitet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister nysgerrig 8 Skrevet 11. Juni Lup skrev, for 2 timer siden: De mange nye billeder, fortæller mig, at Anna, må have fået en hjælper, lidt yngre. så besøg Anna, og fortæl efterfølgende om de er 2 på stedet.? anna er en super dejlig pige, som yder god kvalitet. Anna giver den mest pirrende massage jeg nogensinde har oplevet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lup 1 Skrevet 11. Juni (edited) Dejligt du fik den oplevelse ved Anna. . Var der en anden pige i huset? Idet billederne på systemet viser flere billeder, som jeg ser s9m en yngre pige.,!?!. de mange billeder. Anna er pigen på række 2. de øvrige kender jeg ikke.å Redigeret 11. Juni af Lup Kikke på billederne og følte det var bedst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister nysgerrig 8 Skrevet 11. Juni Jeg har kun oplevet Anna og hun er lidt ældre, men kan sit kram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1438 Skrevet 12. Juni Lup skrev, for 8 timer siden: Dejligt du fik den oplevelse ved Anna. . Var der en anden pige i huset? Idet billederne på systemet viser flere billeder, som jeg ser s9m en yngre pige.,!?!. de mange billeder. Anna er pigen på række 2. de øvrige kender jeg ikke.å Er I nu helt sikker på dét..... Jeg kan godt blive i tvivl hvis man kikker rigtig på billederne. Tilmed figurerer den samme sorte kjole på de gamle og nye billeder - mindsanten også halskæden. De helt nye billeder hvor hun er i 2 forskellige sorte kjoler er med 100% sikkerhed fotochoppet, AI eller hvad ved jeg. Prøv og klik fremad på de 3 billeder på i annoncen og sammenlign de "2 sorte" Jeg tror bare nogle af billederne er forskønnet. Når det er sagt ved jeg der er 2 andre thaipiger på Fåborgvej....den ene kommer tit hos 123....måske de er der nu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fecking 136 Skrevet 13. Juni Det er Anna på alle billederne, af en eller anden grund har hun puttet dem igennem en maskine, der prøver at pynte på hende, men hun ligner heldigvis sig selv, stadig sød, rolig og også den mest pirrende b2b i byen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2220 Skrevet 15. Juni Lup skrev, den 11.6.2025 at 20:14: De mange nye billeder, fortæller mig, at Anna, må have fået en hjælper, lidt yngre. så besøg Anna, og fortæl efterfølgende om de er 2 på stedet.? anna er en super dejlig pige, som yder god kvalitet. Jamen Jeg har været forbi -Jeg talte med Anna og der var mindst 2 andre piger -den ene var i gang i rummet ved siden af -og lød bestemt som en ret ung pige det stønnede til "den helt store guldmedalje" den anden gik ind da jeg skulle til at kører (dog uvis om hun arbejder der) I øvrigt er priserne skruet op til den dyrere ende -modsat tidligere -så jeg gik igen -efter vi havde talt lidt om gamle dage;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg