Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hvis alle billeder skal ligne hende, må hun have taget dem igennem de sidste mange år. Der er jo vild forskel på udseende fra de billeder hun hele tiden har haft, og så de nye, hvor hun ligner en yngre dame.

Skrevet

De mange nye billeder, fortæller mig, at Anna, må have fået en hjælper, lidt yngre.

så besøg Anna, og fortæl efterfølgende om de er 2 på stedet.? 
anna er en super dejlig pige, som yder god kvalitet. 

Skrevet
Lup skrev, for 2 timer siden:

De mange nye billeder, fortæller mig, at Anna, må have fået en hjælper, lidt yngre.

Anna giver den mest pirrende massage jeg nogensinde har oplevet

Skrevet

Dejligt du fik den oplevelse ved Anna. . Var der en anden pige i huset? 

Idet billederne på systemet viser flere billeder, som jeg ser s9m en yngre pige.,!?!.

de mange billeder.  Anna er pigen på række 2. 
de øvrige kender jeg ikke.å

Redigeret af Lup
Kikke på billederne og følte det var bedst.

Skrevet
Lup skrev, for 8 timer siden:

Dejligt du fik den oplevelse ved Anna. . Var der en anden pige i huset? 

Idet billederne på systemet viser flere billeder, som jeg ser s9m en yngre pige.,!?!.

de mange billeder.  Anna er pigen på række 2. 
de øvrige kender jeg ikke.å

Er I nu helt sikker på dét.....

Jeg kan godt blive i tvivl hvis man kikker rigtig på billederne. Tilmed figurerer den samme sorte kjole på de gamle og nye billeder - mindsanten også halskæden.

De helt nye billeder hvor hun er i 2 forskellige sorte kjoler er med 100% sikkerhed fotochoppet, AI eller hvad ved jeg. Prøv og klik fremad på de 3 billeder på i annoncen og sammenlign de "2 sorte" ;-) 

Jeg tror bare nogle af billederne er forskønnet.

Når det er sagt ved jeg der er 2 andre thaipiger på Fåborgvej....den ene kommer tit hos 123....måske de er der nu.

Skrevet

Det er Anna på alle billederne, af en eller anden grund har hun puttet dem igennem en maskine, der prøver at pynte på hende, men hun ligner heldigvis sig selv, stadig sød, rolig og også den mest pirrende b2b i byen. 

Skrevet
Lup skrev, den 11.6.2025 at 20:14:

Jamen Jeg har været forbi -Jeg talte med Anna og der var mindst 2 andre piger -den ene var i gang i rummet ved siden af -og lød bestemt som en ret ung pige det stønnede til "den helt store guldmedalje" den anden gik ind da jeg skulle til at kører (dog uvis om hun arbejder der)

I øvrigt er priserne skruet op til den dyrere ende -modsat tidligere -så jeg gik igen -efter vi havde talt lidt om gamle dage;-)

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg er helt enig. Det er Anna på alle billederne  hun er ikke den yngste men hendes service er i topklssse. 
især hendes BtB

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.