HansenDanmark 313 Skrevet 9. Juni (edited) https://sexnord.net/en/profile/765418/ayda En rigtig smuk ung pige med dejlige velformede ungpigebryster. Alder skal nok passe. Hurtig aftalt 30 min til EUR 80 Hun angiver sin nationalitet til Tyrkisk Parkering lige ved døren og yderdøren er ikke låst så du kan hurtigt komme i læ. Hun er rigtig smuk og smilende med en i mine øjne super dejlig krop. Servicen var der ikke meget at fortælle om. Hun gav et ok BJ og jeg slikkede lidt hvilket var lækkert at kærtegne de lækre bryster og ligge mellem de slanke ben Hun fik mig hurtigt gjort færdig og så var jeg ude igen Hun er sød og venlig og er i mine øjne rigtig smuk men nu har jeg besøgt hende og skal nok bare videre til næste Du skal besøge hende hvis du vil have sex med en lækker ung pige med et smukt udseende og en lækker krop. Hun er vist kun i Flensborg til på onsdag Redigeret 9. Juni af HansenDanmark 4 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1783 Skrevet 9. Juni Tak for anmeldelsen. Du er jo en regulær enmandshær i det nordtyske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 313 Skrevet 9. Juni @Elprebsi Mange tak Jeg skriver gerne lidt for at hjælpe andre med at undgå de værste fælder 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg