Mejer 4 Skrevet mandag klokken 10:34 måtte jo lige prøve den nyåbnede thaimassage, det er billigt den næste måneds tid, jeg var så heldig at blive masseret af 2 piger, den ene meget sød og smilende, meget buttet, lige min type...ikke noget hanky panky dog. Der er afslappende musik, masser af thai-snak, lidt lyse lokaler, kun tynde gardiner mellem 3 brikse...god massage, ikke helt i top dog...kommer nok igen på et tidspunkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Treesome 63 Skrevet mandag klokken 16:23 Mejer skrev, for 5 timer siden: måtte jo lige prøve den nyåbnede thaimassage, det er billigt den næste måneds tid, jeg var så heldig at blive masseret af 2 piger, den ene meget sød og smilende, meget buttet, lige min type...ikke noget hanky panky dog. Der er afslappende musik, masser af thai-snak, lidt lyse lokaler, kun tynde gardiner mellem 3 brikse...god massage, ikke helt i top dog...kommer nok igen på et tidspunkt. Og hvordan finder vi andre så det sted..:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 33 Skrevet mandag klokken 17:00 Har vi en adresse?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mejer 4 Skrevet mandag klokken 17:26 jeg vidste jo ikke om nogen herinde kommer til Ebeltoft... men navnet er Monthai Wellness Ebeltoft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mejer 4 Skrevet mandag klokken 17:28 - en sidebemærkning Jeg så lige en ældre dame komme ud fra dette sted Ebeltoft Thai Wellness - Spa jeg er selv 61 og hun er nok...ja det er svært med deres alder. Men hun skal da nok også prøves...altså hendes massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 7 Skrevet mandag klokken 20:01 N88 skrev, for 46 minutter siden: Hvad er adressen?? https://monthai-wellness-ebeltoft-30022.planway.com/ Måske? Google er din ven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mejer 4 Skrevet mandag klokken 20:07 Treesome skrev, for 3 timer siden: Og hvordan finder vi andre så det sted..:) - altså når jeg søger i Google efter Ebeltoft Thaimassage, så kommer alle 3 steder op...og jeg ved jo ikke om man må skrive adresser offentligt, synes der er et eller andet med en skrap moderator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 7 Skrevet tirsdag klokken 16:52 Mejer skrev, for 20 timer siden: - altså når jeg søger i Google efter Ebeltoft Thaimassage, så kommer alle 3 steder op...og jeg ved jo ikke om man må skrive adresser offentligt, synes der er et eller andet med en skrap moderator Hvis adressen er offentlig tilgængelig, så må du gerne. F.eks. på en hjemmeside eller andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mejer 4 Skrevet torsdag klokken 14:12 nå, men så måtte jeg lige prøve den massage-klinik, der ligger i Adelgade, ebeltoft Thai Wellness, så jo en ældre thai-dame komme ud derfra den anden dag, så jeg blev nysgerrig. Det var dog to andre der tog imod da jeg ankom, begge modne, den mest modne fik jeg så. Det er et lille sted hvor de har presset nogen massagebrikse ind med gardiner for, men det gik... Massage var faktisk helt ok, hun ligesom følte sig frem og holdt pause når det gjorde mest ondt, det kan jeg godt lide...og så var der balle-massage og strejf ved massage af inderlår. Regner med jeg skal forbi igen på et tidspunkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg