Hop til indhold

Recommended Posts

måtte jo lige prøve den nyåbnede thaimassage, det er billigt den næste måneds tid, jeg var så heldig at blive masseret af 2 piger, den ene meget sød og smilende, meget buttet, lige min type...ikke noget hanky panky dog. 

Der er afslappende musik, masser af thai-snak, lidt lyse lokaler, kun tynde gardiner mellem 3 brikse...god massage, ikke helt i top dog...kommer nok igen på et tidspunkt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mejer skrev, for 5 timer siden:

måtte jo lige prøve den nyåbnede thaimassage, det er billigt den næste måneds tid, jeg var så heldig at blive masseret af 2 piger, den ene meget sød og smilende, meget buttet, lige min type...ikke noget hanky panky dog. 

Der er afslappende musik, masser af thai-snak, lidt lyse lokaler, kun tynde gardiner mellem 3 brikse...god massage, ikke helt i top dog...kommer nok igen på et tidspunkt. 

Og hvordan finder vi andre så det sted..:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

- en sidebemærkning

Jeg så lige en ældre dame komme ud fra dette sted Ebeltoft Thai Wellness - Spa

jeg er selv 61 og hun er nok...ja det er svært med deres alder. Men hun skal da nok også prøves...altså hendes massage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Treesome skrev, for 3 timer siden:

Og hvordan finder vi andre så det sted..:)

- altså når jeg søger i Google efter Ebeltoft Thaimassage, så kommer alle 3 steder op...og jeg ved jo ikke om man må skrive adresser offentligt, synes der er et eller andet med en skrap moderator

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mejer skrev, for 20 timer siden:

- altså når jeg søger i Google efter Ebeltoft Thaimassage, så kommer alle 3 steder op...og jeg ved jo ikke om man må skrive adresser offentligt, synes der er et eller andet med en skrap moderator

Hvis adressen er offentlig tilgængelig, så må du gerne. F.eks. på en hjemmeside eller andet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

nå, men så måtte jeg lige prøve den massage-klinik, der ligger i Adelgade, ebeltoft Thai Wellness, så jo en ældre thai-dame komme ud derfra den anden dag, så jeg blev nysgerrig. Det var dog to andre der tog imod da jeg ankom, begge modne, den mest modne fik jeg så. Det er et lille sted hvor de har presset nogen massagebrikse ind med gardiner for, men det gik...

Massage var faktisk helt ok, hun ligesom følte sig frem og holdt pause når det gjorde mest ondt, det kan jeg godt lide...og så var der balle-massage og strejf ved massage af inderlår. Regner med jeg skal forbi igen på et tidspunkt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...