Hop til indhold

Dominatrix Lola

Featured Replies

Skrevet

En simpel søgning på EG, så finder du oplysninger om Lola.

Skrevet

Se www.domina-lola.dk

og klik her på Eroguide på mit navn. Hun har en fin Domina i maven, og giver gerne sex og du må meget gerne give hende flere orgasmer. Det er ikke mange af de “rigtige” dominaer der tillader det.

Hun har givet mig et par fine sessioner hvor hun tager magten helt fra mig - som jeg elsker. Hun tager fat i mig og presser mig ned eller tvinger mit hoved til at være hendes “dildo” - mange er bange for at tage lidt fat i dig. Lola er ikke.

Hun booker også hos Helene i Hvidovre hvis der kræves meget udstyr. Hun arbejder på at få sit eget. Jeg er mest til studiet men det er fordi jeg gerne vil stå bundet i loftet.

Hun er i Amsterdam fra i morgen 11/6. Og tilbage om et par uger. Jeg lavede hendes hjemmeside og tog billederne på den her i slut januar.

kh W

• 4 weeks later...
Skrevet

Hejsa,

Ved nogen, hvilke faciliteter, hun har til rådighed, når hun er i Vanløse - jf. sin annonce?

På forhånd tak.

Skrevet

Hej Jørgensen

Et værelse på ca. 25m2 vil jeg tippe det er, bestemt ikke prangende. Hun kan leje Helenes studie i Hvidovre, da det er ledigt fra onsdag til tirsdag næsten hver uge.

Lola fortjener klart et studie da hun jo kan være en bestemt dame med en fast hånd.

Hun er lidt usikker på hvor mange der ønsker et studie, hvis du presser lidt på kan hun helt sikkert overtales, jeg havde en lang session i Hvidovre i januar, hvor Helenes udstyr kom godt i brug

kh W

Redigeret af whipit

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.