thedanishdude 352 Skrevet mandag klokken 07:01 Pæn pige: Søndblondinepige Forventer kun 25.000,- for et intimt møde. Det er indtil nu det højeste, jeg har oplevet på SD. Med pakken følger så til gengæld selvrespekt, siger hun 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 391 Skrevet mandag klokken 07:58 Syntes det er stukket helt af derinde hvad de forventer af sugar Men 25.000 det da vidst ny rekord Som om der er nogen der hopper på den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sidste stik 7 Skrevet mandag klokken 08:09 thedanishdude skrev, 1 time siden: Pæn pige: Søndblondinepige Forventer kun 25.000,- for et intimt møde. Det er indtil nu det højeste, jeg har oplevet på SD. Med pakken følger så til gengæld selvrespekt, siger hun til mig skrev hun 12k her til formiddag, så inflationen er da høj, Jeg har mødt det et par gange, det kan være en pæn måde at sige nej tak på, så man ikke føler sig afvist. Det har en enkelt skrevet da jeg sagde det var i hampen pris hun havde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sidste stik 7 Skrevet mandag klokken 08:11 (edited) Cuminyourface1979 skrev, for 17 minutter siden: Syntes det er stukket helt af derinde hvad de forventer af sugar Men 25.000 det da vidst ny rekord Som om der er nogen der hopper på den det er der , der er nogen der vil det og have en eksklusiv oplevelse. så jo det kan du tro der er. En af mine ekser fik 52000 for en aften og en nat med en mand, og det var alm sex der var aftalt, middag på hotel og hotelovernatning. men det er stadig muligt af få en aftale for 2 måske 3000 . og det er også den pris der var for 5 og 10 år siden Redigeret mandag klokken 08:14 af sidste stik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Generøs Gentleman 19 Skrevet tirsdag klokken 06:39 Nej, for 5-10 år siden var prisen typisk 1500-2000. I dag typisk 2-3K, men self findes der piger der tror de kan blive millionærer på SD. Synes nu sjældent prisen har været en udfordring, nærmere seriøsiteten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sidste stik 7 Skrevet tirsdag klokken 15:43 Generøs Gentleman skrev, for 9 timer siden: Nej, for 5-10 år siden var prisen typisk 1500-2000. I dag typisk 2-3K, men self findes der piger der tror de kan blive millionærer på SD. Synes nu sjældent prisen har været en udfordring, nærmere seriøsiteten. Som skrevet, er det ikke mine erfaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg