Hop til indhold
Slowman

Numsehullet - det er jo dejligt

Recommended Posts

Jeg er jo en mand over 65 år. Jeg har altid været lidt “optaget” af numsehullet. 

I mit ægteskab var det et lidt forbudt område. En smule  berøring med en finger kunne tolereres, men det var der. Vores sexliv stoppede for 15 år siden pga sygdom og for godt et årstid siden begyndte jeg så at besøge og hygge mig med GP’er. Indtil da var mine erfaringer med andre kvinder stortset ikke eksisterende. Siden har jeg hygget med mange dejlige og søde damer.

Jeg synes jo stadig numsehullet er interessant. Rimming har været på programmer ret ofte og det er virkeligt ophidseende og  pirring af både mit og pigernes numsehul tænder mig meget…..

Så nu skulle det være. Efter ret god research fandt jeg en sød Thai, i passende alder og med et tiltalende udseende og en fræk numse, som ville være behjælpelig med en god debut. 

Det var selvfølgelig spændende. Det gik fint. Det var dejligt. Det var doggy. Hun var skøn, snæver, indlevende og det var frækt at prøve - at se på….. en god oplevelse, som vist også var ok for den søde og hjælpsomme pige. Dejligt.

Men der manglede jo en ting. Udsigten til et skønt og frækt numsehul, man kan nusse med i doggy….  Den udsigt som jeg nyder både i alm doggy og i 69 og omvendt Cowgirl. 

Nå men nu er det prøvet og afmystificeret. Det var fint og dejligt, men jeg tænker det bliver en en gangs oplevelse. Jeg vil ikke undvære udsigten:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er også tæt på de 65 år.

Numsehullet har også altid været  en del af min sexualitet. Min første kæreste elskede jeg havde en finger oppe i hendes bagerste hul, både når hun red mig og i doggy. Hun fik mange orgasmer i træk, og andre kærester i min ungdom havde det på samme måde. Prøvede at dyrke analsex, men vi vidste for lidt om det/jeg var for skamfuld....så det fungerede ikke rigtigt.

Samlivet med min hustru er gået i stå for mange år siden. Min fingers søgen var ikke noget for hende. Har de sidste 10 år været sammen med nogle GP'er, som også tilbød "sport i 2'eren".

Interessant at opleve, men for mig er det bedste stadig pikken i fissen og samtidigt langemand i numsehullet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes analsex er dejligt og det giver jo mulighed for fri udsigt til andre lækre ting og fræk øjenkontakt, hvis man vælger den rigtige stilling:P

Screenshot_20250615-085245.thumb.png.9214a014d5b6ed9bfce9f24a735fb36c.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...