Hop til indhold

Nærhed og Omsorg. Holder ikke aftalen.

Featured Replies

Skrevet

Jeg har nu skrevet med Hende fra AL. ( Nærhed og omsorg ) vi aftaler hun skal komme kl 15.00 
vi har skrevet lidt frem og tilbage hvilket har været fint nok men er satme lang tid om at svare og har aftalt tid osv.

også når klokken er 15.00 dukker hun ikke op hun skriver hverken at hun er forsinket eller lign 
De vil selv gerne have man skal skrive når man er forsinket eller ikke dukker op.
Totalt dårlig stil at man ikke kan skrive man ikke har lyst alligevel ikke eller i det mindste giver lyd at man ikke har lyst eller ikke kan komme 
Ikke lige min kop te at man ikke skriver / giver lyd fra sig at man ikke kan eller er forhindret... :(

LINK: https://annoncelight.dk/showad/395010 
Ikke en jeg vil anbefale!

Skrevet
riftykey9800 skrev, den 8.6.2025 at 16:08:

Jeg har nu skrevet med Hende fra AL. ( Nærhed og omsorg ) vi aftaler hun skal komme kl 15.00 
vi har skrevet lidt frem og tilbage hvilket har været fint nok men er satme lang tid om at svare og har aftalt tid osv.

også når klokken er 15.00 dukker hun ikke op hun skriver hverken at hun er forsinket eller lign 
De vil selv gerne have man skal skrive når man er forsinket eller ikke dukker op.
Totalt dårlig stil at man ikke kan skrive man ikke har lyst alligevel ikke eller i det mindste giver lyd at man ikke har lyst eller ikke kan komme 
Ikke lige min kop te at man ikke skriver / giver lyd fra sig at man ikke kan eller er forhindret... :(

LINK: https://annoncelight.dk/showad/395010 
Ikke en jeg vil anbefale!

Har besøgt og haft besøg af hende og der har aldrig været noget kan ik genkende det du skriver

Skrevet

mærkeligt men bare trist man ikke kan give svar tilbage eller lign om at man ikke kommer alligevel 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.