Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/427438

Nu hvor Lamai er i Nr Snede – og efter hendes eget udsagn vil være der i længere tid – synes jeg det er på plads at starte en ny tråd frem for at fortsætte med ”Lamai, Vojens” tråden.

Da et ”udenbys” besøg blev praktisk muligt, besøgte Lamai i går formiddags.  Stedet er MEGET centralt i Nr Snede og ligger på 1. sal i et hus med en nedlagt forretning i stuen – og man kan ubemærket lige smutte ind til 1. sal af (ulåst) gadedør.  

Der er en dansktalende  ”mutter” på stedet (som vist også giver massage) og som jeg kort hilste på i forrummet.

Dog blev det min opfattelse at Lamai selv klarede bookningen på engelsk med hjælp at google translate og det gik fint. Jeg fik oplyst FP priser (uden tillæg) for både 30, 45 og 60 min til normale priser. Forhørte - da hun jo bor i Tyskland  – også om Euro og der anvender hun så en rimelig kurs.  Valgte 45 min og euro betaling.

Værelset er dejligt stort med både massagebænk og en bred seng og Lamai tilbød brug af begge: Men jeg er nu til bænk uanset hvad der skal foregå.

Mht udseende, væremåde og akten dækker ”Vojens tråden” rigtig fint. I særdeles klar erindring står hendes fine smil, de meget flotte og lækre lavede babser og det meget dybe blow - samt det at hun også selv ville komme; lækkert.

Så rigtig god opbakning herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Route66 skrev, for 23 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/427438

Nu hvor Lamai er i Nr Snede – og efter hendes eget udsagn vil være der i længere tid – synes jeg det er på plads at starte en ny tråd frem for at fortsætte med ”Lamai, Vojens” tråden.

Da et ”udenbys” besøg blev praktisk muligt, besøgte Lamai i går formiddags.  Stedet er MEGET centralt i Nr Snede og ligger på 1. sal i et hus med en nedlagt forretning i stuen – og man kan ubemærket lige smutte ind til 1. sal af (ulåst) gadedør.  

Der er en dansktalende  ”mutter” på stedet (som vist også giver massage) og som jeg kort hilste på i forrummet.

Dog blev det min opfattelse at Lamai selv klarede bookningen på engelsk med hjælp at google translate og det gik fint. Jeg fik oplyst FP priser (uden tillæg) for både 30, 45 og 60 min til normale priser. Forhørte - da hun jo bor i Tyskland  – også om Euro og der anvender hun så en rimelig kurs.  Valgte 45 min og euro betaling.

Værelset er dejligt stort med både massagebænk og en bred seng og Lamai tilbød brug af begge: Men jeg er nu til bænk uanset hvad der skal foregå.

Mht udseende, væremåde og akten dækker ”Vojens tråden” rigtig fint. I særdeles klar erindring står hendes fine smil, de meget flotte og lækre lavede babser og det meget dybe blow - samt det at hun også selv ville komme; lækkert.

Så rigtig god opbakning herfra.

Er der nogen som har prøvet anal med hende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pjovert2 skrev, for 9 timer siden:

Jaa?, hun tager fint imod, ingen problem, eller hvad tænker du på?

Tak for svar. Er det hende på billederne? Alder højde og vægt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi i dag og kan desværre ikke give en anmeldelse. Billederne er nok 10-15 år for gamle. Vil vurdere hende til 40-50 år og gider sku ikke at knalde en på min egen alder. Så jeg gik igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trol skrev, for 8 timer siden:

Var forbi i dag og kan desværre ikke give en anmeldelse. Billederne er nok 10-15 år for gamle. Vil vurdere hende til 40-50 år og gider sku ikke at knalde en på min egen alder. Så jeg gik igen.

Så de sidste billeder på annoncen er forholdsvis retvisende (hvor hun står op ad en sofa i en hvid netkjole)? Jeg synes godt nok de billeder adskiller sig en del fra de andre, der ser en del mere tiltrækkende ud (i mine øjne). 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lamai har nu fjernet de billeder der var taget for mange år siden.

Men de to mørke fotos med netkjole kunne hun nu sagtens erstatte med nogle mere spændende og tiltrækkende “her og nu” fotos. Som det er nu, synes jeg da hun “undersælger” sig.

At en spændstig thai er omkring de 40 år har aldrig været et problem for mig - faktisk helt tværtimod.
Jeg synes de generelt bare giver en bedre oplevelse  - og jeg går derfor aldrig efter nogen thai piger, der (reelt) er under 30.

Lamai får et genbesøg såsnart jeg kommer på de kanter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var godt nok hurtigt Lamai reagerede.

Hele tråden illustrerer at vi EG brugere faktisk kan påvirke GP’ erne til at bruge retvisende billeder.

Sluttelig er det i alles interesse og giver de bedste oplevelser - tænker jeg ihvertfald.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...