heeejmor 93 Skrevet 8. Juni Hej. er der nogen som har været forbi her? https://nympho.dk/n25515/8558/about-me Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Air6 87 Skrevet 8. Juni Nej, men nu er hun blevet "Real" på nympho. Jeg skal personligt altid se helt bare bryster på billeder før besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dangla 14 Skrevet 23. August (edited) Jeg var forbi i går – det er hende fra billederne. Jeg ved ikke hvilket filter hun bruger, men det er tydeligt, at de er kraftigt redigerede. I virkeligheden kunne man nemt lægge 15 kilo oveni, og den lækkerheds-faktor, billederne lagde op til, var helt væk. Jeg er virkelig træt af, hvor ekstremt manipulerede billeder er blevet – det skaber falske forventninger. Vi endte med at være sammen, og selvom hun var sød nok og servicen var okay, så var oplevelsen generelt skuffende. Ærligt talt burde jeg være vendt om, da jeg kom ind ad døren. Redigeret 23. August af dangla Oprindelig tekst ikke fyldestgørende nok 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg