Hop til indhold

Recommended Posts

I går brugte jeg en dejlig time i selskab med Larissa. Hun havde på nympho.dk kun en enkelt kommentar, men jeg oplever ret høj succesrate ved at finde gp på den side, så afsted kom jeg. Et par ting, som ellers er ret trælse i min bog, betød med hende ikke noget, simpelthen pga af hendes humør og det faktum at hun er helt enorm lækker og sexet. Som i total babe.

De to trælse ting først - telefon og en serviet. Hun passer tydeligvis selv sin telefon, hvilket jo både er godt og skidt. Der var ikke noget da vi først kom i gang, men det tog lidt tid at blive færdig med den. Jeg gramsede imens, og havde ikke nævnt det, hvis det havde varet et halvt minut mindre. 

F a n t a s t i s k krop. Velsmagende og appetitlig på alle måder. Lavede bryster, men uden synlige ar. Dejlig afslappet naturlig seance helt uden hast hvor også snakken flød :). Superlangt blowjob, hvor der dog var en serviet i den ene hånd. Måske holdt hun op med den, da jeg endte stående - det tror jeg egentlig. Det fungerede for mig pga stemning og pige. Vil man undgå servietten, tænker jeg man skal få sit blowjob med kondom.

Supersød og naturlig vanvittig smuk mørk pige, som jeg rigtig gerne ville besøge igen. Ikke særlig diskret adgang op ad en udendørs trappe, men man står med ryggen til verden, så hvad fanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...