Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det er i hvert fald hendes billeder.   Men om der gemmer sig en anden person bag ved  jeg ikke. 

Skrevet
  • Author

Det er jo lige det….

Skrevet

Bee har før optrådt som JJ, så der er mulighed. Jogge har selv deltaget i en tråd om det: 

The Lover Boy bekræfter det samme i en anden tråd.

Skrevet
  • Author

Jeg har forsøgt at kontakte hende nu - og venter spændt på svar. Vil dog ikke spørge hende om hun er Bee - da det måske kan virke afskrækkende hvis hun netop prøvet ad distancerer sig fra sin tidligere tid. 

hvis hun svarer vil jeg lave en aftale med hende i aften. 

Skrevet
Jogge skrev, for 3 minutter siden:

hvis hun netop prøvet ad distancerer sig fra sin tidligere tid. 

Iflg. tidligere indlæg er det bare for at ikke at blive forvekslet med andre, der bruger "Bee". Det står sjovt nok i den tråd, jeg lige har linket til, og som du altså selv deltog i ;)

Skrevet
Jogge skrev, for 16 timer siden:

Jeg har forsøgt at kontakte hende nu - og venter spændt på svar. Vil dog ikke spørge hende om hun er Bee - da det måske kan virke afskrækkende hvis hun netop prøvet ad distancerer sig fra sin tidligere tid. 

hvis hun svarer vil jeg lave en aftale med hende i aften. 

Lykkedes det`?

Skrevet
  • Author

Niks - ingen svar….

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.