Hop til indhold
DeepWater

Når 2+1 bliver til mere - Gin og Deer i Vejle

Recommended Posts

Deer: https://annoncelight.dk/showad/426961

Gin: https://annoncelight.dk/showad/428258

Jeg har tidligere besøg Gin med stor succes så jeg glædede mig til at prøve lykken med to piger på samme tid. Døren blev åbnet af Gin og inden fik jeg gensynskys af Gin og et lidt genert klem af Deer.

Efter bad (iøvrigt fine faciliteter) var det først massage tid med 4 hænder. Hurtigt smed Deer genertheden og pludselig var der hænder, kys, sut og savl over det hele i den store seng. Det var lettere kaotisk og meget frækt.

De red begge på skift mens den anden slikkede eller sad på mit ansigt. Så doggy på skift  og sidst afslutning ud over Deer med Gin's store begejstring og efterfølgende rengøring af kalorius med munden.

Det var... episk.

En stor anbefaling herfra - det koster ikke mere en 2 x og selvfølgelig ikke hver gang, men snyd dig ikke selv for oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har igennem tiden prøvet seancen med to piger flere gange, både her på Fyn og i Jylland. En enkelt gang, for flere år siden, har jeg oplevet, at Thaipigen har hygget sig med en pige af anden nationalitet – men en pige som jeg selv medbragte.  En oplevelse der bestemt gik op i en højere enhed med to smukke og liderlige piger. Den oplevelse ville jeg gerne afprøve igen. Men af en eller anden årsag har jeg aldrig været heldig, at møde to Thaipiger der vil hygge sig sammen.

Det blev der ændret på forleden. :P Efter en stille opstart med lidt kysseri og kælen med pigerne tog det efterhånden fart! Pigerne kyssede hinanden – efter intensiteten at dømme, var det ægte tungekys. De kyssede/suttede hinanden på brysterne. De slikkede (forsigtigt, men dog) hinanden i en 69er, mens jeg havde pikken oppe i den ene. Hun slikkede skiftevis fisse og pik. Hvem der gjorde hvad husker jeg ikke. Det skiftede på kryds og tværs i alle tænkelige stillinger og sammensætninger. En time med alt hvad de fleste mænd nok går og drømmer om. Prisen var aftalt på forhånd, men ikke hvad der skulle ske – alt kom i en rækkefølge der lå naturligt.  Dog med mine ønsker/forslag, som de straks fangede og var med på.  Det var en rigtig fræk oplevelse som var langt ud over hvad jeg havde forventet.

Info:

Om det er en mulighed for alle – eller det bare løb af med dem i situationen, ved jeg ikke. Men klart, at det måtte udløse ;-) ekstra drikkepenge. Pris: To pigers pris + 400 i drikkepenge til hver for den gode oplevelse og service. Men hvad – nu går der sikkert lang tid inden den fantasi dukker op igen.

Og ikke det samme kondom til begge piger. Der blev skiftet ved pigeskift – hvor tiden blev udnyttet med dybe kys med den anden pige. Anal til pigerne var vi Ikke omkring.

Pænt indrettet  værelse med en god seng i passende højde :wub: Lidt slidt badeværelse med antydning af fugt.

En meget spektakulær oplevelse med to charmerende og humørfyldte piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...