Hop til indhold
cle

Horsens Body to body

Recommended Posts

Kan man få body to body i Horsens?

Det kan du ved alle klinikkerne de reklamere ikke med det, men hvis du kommer fast er de alle sammen med på alt.

Rent personligt syntes jeg de flest af pigerne springer over hvor gærdet er lavest og gnider dig lidt med bryster og så må det være godt syntes de...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan du ved alle klinikkerne de reklamere ikke med det, men hvis du kommer fast er de alle sammen med på alt.

Rent personligt syntes jeg de flest af pigerne springer over hvor gærdet er lavest og gnider dig lidt med bryster og så må det være godt syntes de...

Mange tak for svaret

Kan du fortælle mig hvor du synes det er bedst?

du må gerne svare på mailadressen

[email protected]

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak for svaret

Kan du fortælle mig hvor du synes det er bedst?

du må gerne svare på mailadressen

[email protected]

Jeg syntes AON welness er den bedste fordi hun er lille og fordi hun ved hvordan man gør... Resten er ikke værd at skrive om. Og nej har ikke link. Klinikken ligger på Sønderborgade

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes AON welness er den bedste fordi hun er lille og fordi hun ved hvordan man gør... Resten er ikke værd at skrive om. Og nej har ikke link. Klinikken ligger på Sønderborgade

Men AON tilbyder så vidt jeg ved kun massage - ingen ekstra ydelser som HJ og b2b - er det ikke rigtigt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men AON tilbyder så vidt jeg ved kun massage - ingen ekstra ydelser som HJ og b2b - er det ikke rigtigt?

Min erfaring er at du kan f det hele

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min erfaring er at du kan f det hele

Nu har jeg besøgt AON et par gange og også fået massage flere gange da hun havde klinik hjemme, men jeg har aldrig fået nogen ekstra ydelser, og hun har lagt vægt på at det yder hun ikke, kun ren massage så jeg har svært ved at tro at man hos AON får mere end massage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg besøgt AON et par gange og også fået massage flere gange da hun havde klinik hjemme, men jeg har aldrig fået nogen ekstra ydelser, og hun har lagt vægt på at det yder hun ikke, kun ren massage så jeg har svært ved at tro at man hos AON får mere end massage

Jeg kan kun bidrage med min erfaring og det er at du kan få det hele.

Husk "nød lærer nøgen kvinde at spinde"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...