cle 9 Skrevet 2. April, 2014 Kan man få body to body i Horsens? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 151 Skrevet 2. April, 2014 Kan man få body to body i Horsens? Det kan du ved alle klinikkerne de reklamere ikke med det, men hvis du kommer fast er de alle sammen med på alt. Rent personligt syntes jeg de flest af pigerne springer over hvor gærdet er lavest og gnider dig lidt med bryster og så må det være godt syntes de... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cle 9 Skrevet 2. April, 2014 Det kan du ved alle klinikkerne de reklamere ikke med det, men hvis du kommer fast er de alle sammen med på alt. Rent personligt syntes jeg de flest af pigerne springer over hvor gærdet er lavest og gnider dig lidt med bryster og så må det være godt syntes de... Mange tak for svaret Kan du fortælle mig hvor du synes det er bedst? du må gerne svare på mailadressen [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 151 Skrevet 3. April, 2014 Mange tak for svaret Kan du fortælle mig hvor du synes det er bedst? du må gerne svare på mailadressen [email protected] Jeg syntes AON welness er den bedste fordi hun er lille og fordi hun ved hvordan man gør... Resten er ikke værd at skrive om. Og nej har ikke link. Klinikken ligger på Sønderborgade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
airman 2 Skrevet 3. April, 2014 Og de tilbyder lidt af hvert? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 96 Skrevet 3. April, 2014 Jeg syntes AON welness er den bedste fordi hun er lille og fordi hun ved hvordan man gør... Resten er ikke værd at skrive om. Og nej har ikke link. Klinikken ligger på Sønderborgade Men AON tilbyder så vidt jeg ved kun massage - ingen ekstra ydelser som HJ og b2b - er det ikke rigtigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 151 Skrevet 4. April, 2014 Men AON tilbyder så vidt jeg ved kun massage - ingen ekstra ydelser som HJ og b2b - er det ikke rigtigt? Min erfaring er at du kan f det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 96 Skrevet 6. April, 2014 Min erfaring er at du kan f det hele Nu har jeg besøgt AON et par gange og også fået massage flere gange da hun havde klinik hjemme, men jeg har aldrig fået nogen ekstra ydelser, og hun har lagt vægt på at det yder hun ikke, kun ren massage så jeg har svært ved at tro at man hos AON får mere end massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 151 Skrevet 7. April, 2014 Nu har jeg besøgt AON et par gange og også fået massage flere gange da hun havde klinik hjemme, men jeg har aldrig fået nogen ekstra ydelser, og hun har lagt vægt på at det yder hun ikke, kun ren massage så jeg har svært ved at tro at man hos AON får mere end massage Jeg kan kun bidrage med min erfaring og det er at du kan få det hele. Husk "nød lærer nøgen kvinde at spinde" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg