lurikken 78 Skrevet 6. Juni Det har godt været en weird dag i dag! Først fandt jeg en hat fuld af penge, bagefter blev jeg jagtet af en sur mand med en guitar! 1 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KøbEnKrammer 17 Skrevet 6. Juni (edited) lurikken skrev, for 57 minutter siden: Det har godt været en weird dag i dag! Først fandt jeg en hat fuld af penge, bagefter blev jeg jagtet af en sur mand med en guitar! Nice. Jeg var inde og se kvindeboksning i dag. Begge blødte før kampen. Redigeret 6. Juni af KøbEnKrammer 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 6. Juni KøbEnKrammer skrev, for 23 minutter siden: Nice. Jeg var inde og se kvindeboksning i dag. Begge blødte før kampen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 87 Skrevet 7. Juni Hold k….. nogle ringe vittigheder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KøbEnKrammer 17 Skrevet 7. Juni Noob2025 skrev, for 5 timer siden: Hold k….. nogle ringe vittigheder Jeg ved det, jeg ved det… jeg gik endda i parterapi med eks omkring det. Hun kom altid alene. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg