Dillermand Junior 3229 Skrevet fredag klokken 21:24 (edited) Sommer Pussy Party Gang Bang med Candy Cane, Josefine Sunshine og Daniella. Efter tre tidligere dejlige oplevelser med Pussy Partys meldte jeg mig hurtigt til Sommer Pussy Party på @Pussy Galores da @Bella_Selma annoncerede eventet herinde på EG. Det ville blive mit fjerde Pussy Party denne gang men inden vi nåede til dagen måtte Selma melde fra og der blev teaset en Surprise i stedet for, surprisen der joinede Josefine Sunshine og Candy Cane hed Daniella og er ikke fast pige på vagtplanen men eksklusivt med til Gang Banget. De tre sexede og smukke kvinder @Josefinesunshine, @Candy Cane og Daniella var som sommer temaet lagde op til iklædt små og sexede bikinier da de lige ridsede reglerne og rammerne op for det to en halv time lange gang bang vi skulle nyde sammen derefter røg bikinierne hurtigt af. Startede dette sommer gang bang med Josefine på et af værelser med at slikke hendes dejlige fisse som en start inden jeg lod andre komme til, efter lidt venten var der mulighed for at at få suttet pik af Josefine mens en anden kneppede hende. Efter lidt tid er det en tredje der knepper Josefine mens jeg ser mit snit til at kysse og slikke hendes dejlige bryster, hals og kysser lidt med hende også. Efter kondomskifte skifter jeg over til Daniella den nye pige jeg aldrig har nydt før men som ligger i sengen ved siden af Josefine. Jeg starter også her med at slikke fisse længe på Daniella indtil randen af mænd er vokset lidt og jeg flytter mig så andre kan komme til. Efter lidt tid hvor andre slikker og knepper Daniella opstår muligheden for at lege og nyde kvindens dejlige bryster. Jeg belønnes med at få et frækt blow hvorefter jeg knepper Daniella. Bagefter går jeg i det andet rum til Candy tager et kondom skift og venter på muligheden for at nyde hendes herligheder. Også Candy slikker jeg fisse på først, bagefter venter jeg på muligheden for at komme til igen og da muligheden er der så knepper jeg Candy i doggy style hun er bare en sexet frækkert at tage i doggy den dejlige Candy. Josefine kommer ind i rummet og da muligheden er der tager jeg et nyt kondom på og så smider jeg mig på ryggen og får et blowjob igen af josefine da ingen andre byder sig til overfor hende så knepper jeg hende med største glæde igen og denne gang knepper jeg igennem til jeg kommer i kondomet. Mens Candy bliver kneppet af andre deltagere kysser jeg hendes hals og bryster og kysser med hende. Så er der mulighed ved Josefine igen så jeg knepper Josefine igen og da jeg stopper og giver plads til andre så opstår muligheden med Candy igen denne gang i missionæren. Efter en kort ud og hente noget at drikke pause ender jeg igen med at slikke fisse rigtigt længe på Josefine mens to andre slikker og kysser josefines bryster. Det kan hun lide hun giver både dejlig lyd undervejs men hun kommenterer også på hvir lækkert det er at blive serviceret sådan af os tre mænd og at hun nyder det. Josefine stopper mig undervejs og ber pænt om en tisse pause for ellers er hun bange for at der bliver svinet på lagnerne hvis hun kommer hvorefter hun rejser sig for at gå på toilettet mens hun kækt spørger ud i rummet “At så går hun på toilettet med mindre nogen vil have urinen ?” Først bliver jeg overrasket over hendes kækhed og forslaget og måske usikker på om hun mener det men så springer jeg alligevel til og vi går sammen ud på badeværelset ved bruseren hvor jeg sætter mig til rette på gulvet og Josefine skræver indover mig og lader de gyldne dråber regne nedover min krop og gør mig vådere end den mindre regnbyge jeg var ude i tidligere imorges. Bagefter sæbes vi ind sammen og vaskes begge to under bruseren og på den måde får jeg sneget mig til lidt hyggeligt og fræk solo tid med Josefine under bruseren mens vi skylles af og hænderne vandrer lidt på hendes krop. Da jeg kom ud fra badet igen var der pause, der er indlagt en lille pause undervejs i Pussy Party Gang Bangs og pausen blev brugt på at få slukket tørsten og spist lidt frugt og snacks for lidt energi, men undervejs spørger en af deltagerne om han må se BDSM rummet nede i kælderen det må han Daniella følger ham derned og åbner op og jeg hopper nysgerrigt med og så følger andre også med og snart er der en slange af halvnøgne og nøgne mænd der er gået på opdagelse i PGs BDSM kælder. Da der startes op op igen op igen går Josefine og Candy i det ene rum sammen og de flest andre deltagere hopper med derind, Danielle hopper lige kort på badeværelset mig og Swarley går begge ind i det tomme rum som vi ved at Daniella så vil bruge vi er nu de eneste i det andet rum men som vi vidste så kommer Daniella ud og joiner os i rummet, jeg siger for sjov “Vier klar til at kaste os over dig” hun svarer “dejligt” med et frækt smil og glimt i øjet så hun lægger sig på sengen og vi kaster os over hende og jeg slikker fisse på hende mens hun giver Swarley et blow, vi bytter så Swarley kan kneppe hende mens hun giver mig et frækt blow efter noget tid knepper jeg dejlige Daniella igen. Imens kommer flere deltagere ind i rummet også og pludselig kommer Candy også ind i rummet og kravler op på sengen til os, Candy er på knæ i sengen, mig og en af de andre deltagere kravler over til Candy på hver side af hende og vi begynder begge fra hver vores side at kysse og kæle for hendes krop både røv og bryster og til sidst også mine fingre der leger der med Candys fisse mens den anden hånd kærtegner hendes røv og bryster på skift. Da flere i rummet gerne vil til både Candy og Daniella smutter jeg ind i det andet rum hvor jeg kan regne ud at Josefine er nu. Jeg går ind i rummet til Josefine som er på alle fire på sengen og giver en et blowjob på alle fire men ingen er bag hende så jeg går om bag hende kravler med hovedet under hendes lår liggende på ryggen og begynder at slikke fisse igen først under hende i doggy på alle fire mens hun sutter pik, da fyren der fik blow har trukket sig og ingen andre byder ind så sætter hun sig let på mit hovede og facefucker mig liggende på ryggen mens jeg slikker løs, lidt andre deltagere kommer ind i rummet til os og efter lidt tid med at slikke hende spørger Josefine om andre gerne vil til, det vil et par af dem så jeg flytter mig men inden jeg når ned af sengen igen så peger hun direkte på mig og siger med øjenkontakt henvendt til mig til mig “Jeg er ikke færdig med dig” og jeg slikker hende da gerne igen så jeg svarer bare “Det er en aftale, du kalder bare på mig” Går ind i rummet til Daniella og candy tager et nyt kondom på og får igen et blow af Daniella stående på sengen i doggy mens hun kneppes af en anden. skifter til at slikke hendes bryster og kysse på hende mens hun kneppes på skift, efter fire andre har været mellem lårene på hende og kneppet hende på skift hvor når en trak sig så tog den næste straks over så trækker den fjerde mand sig også og jeg kravler hurtigt op mellem lårene på Daniella og knepper hende som den femte i træk stort set uden afbrydelser. Jeg slutter af med at vende tilbage som lovet til Josefine og slikker fisse på hende de sidste minutter af eventet og denne gang længe nok til at hun får to orgasmer mens hun vrider sig og klemmer lårene sammen om mit hovede. Jeg kravler op på siden af hende og kysser hende og vi ligger lidt side om side tæt begge varme og småsvedige og jeg nusser hende blidt mens vi snakker lidt. Efter eventet er slut hopper jeg ned og i tøjet og siger derefter pænt farvel til de tre damer inden jeg kommer ud igen i solkinnet. Pussy Galore pigernes Pussy Party events laves løbende i løbet af året og annonceres ofte i annoncer på Annoncelight, som regel også herinde under Sex events og så kan man også holde øje her på deres hjemmeside https://70210026.dk/pussy-party Candy: https://annoncelight.dk/showad/421082 Josefine Sunshine: https://70210026.dk/josefine Redigeret fredag klokken 21:31 af Dillermand Junior 9 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 587 Skrevet for 15 timer siden Tusind tak for anmeldelsen og endnu et frækt party! Syns dog ikke jeg fik så meget “slik” som sidste gang så godt du kunne kompensere med chokoladen i stedet haha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3229 Skrevet for 3 timer siden Candy Cane skrev, for 11 timer siden: Syns dog ikke jeg fik så meget “slik” som sidste gang Det har du nok ret i Så skylder jeg til næste gang @Candy Cane Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg