Hop til indhold

Recommended Posts

Du ville gøre det meget nemmere for alle, hvis du brugte en sigende overskrift. F.eks. "Massage One, Fyn"!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bjørn skrev, for 31 minutter siden:

Du ville gøre det meget nemmere for alle, hvis du brugte en sigende overskrift. F.eks. "Massage One, Fyn"!

har efterhånden set det rigtig mange gange herinde, at fordi der ikke er navn eller sted/område med i overskriften, så er der flere som dig der skriver åhhh husk ordentlig overskrift og diverse....

er det virkelig så svært for jer at klikke på en opslag, og hvis i så ser at det ikke er indenfor jeres "område" så er det vel bare at hoppe videre... længere er den vel ikke :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bjørn skrev, for 2 timer siden:

Du ville gøre det meget nemmere for alle

ts ville göre det nemmere for ham selv först og fremmest ved ordentlig titel, da mange slet ikke gider åbne tråde med intetsigende titler. 
man kan også selv söge

https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=319472&quick=1

https://www.eroguide.dk/forum/search/?q="massage one"&updated_after=any&sortby=relevancy&search_and_or=and

Del dette indlæg

Link til indlæg
triax skrev, for 6 timer siden:

har efterhånden set det rigtig mange gange herinde, at fordi der ikke er navn eller sted/område med i overskriften, så er der flere som dig der skriver åhhh husk ordentlig overskrift og diverse....

er det virkelig så svært for jer at klikke på en opslag, og hvis i så ser at det ikke er indenfor jeres "område" så er det vel bare at hoppe videre... længere er den vel ikke :shock:

Du mener så at vi allesammen ikke behøver at skrive en overskrift for vi kan jo bare hoppe videre??? :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bjørn skrev, for 6 timer siden:

Du mener så at vi allesammen ikke behøver at skrive en overskrift for vi kan jo bare hoppe videre??? :(

nej jeg mener at det tager da ikke længe at klikke på et opslag og hvis det så ikke er noget som der fanger en, ja så hopper man da bare ud af opslaget igen :)

jeg læser en hel del herinde hvor der har været skrevet navn på pigen i overskriften, og så er det først når jeg er inde på opslaget at jeg opdager det enten er sjælland eller fyn, så det faktisk er langt væk fra mig (er selv fra jylland) 

men derfor nyder jeg stadig at læse om andres oplevelser rundt omkring selvom det ikke er her i nærheden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...