Hop til indhold
Natskygge

Sweet Julia, nu også med Sweet Katrina

Recommended Posts

Sweet Julia er allerede af flere omgange blevet omtalt på dette forum og jeg kan til fulde tilslutte mig de mange roser der er delt ud. Jeg har selv haft fornøjelsen flere gange, og hver gang har været den bedste gang. Under et af mine besøg sidste gang hun var her lå vi og snakkede lyster og fantasier og talen faldt på en trekant med 2 piger. Den fik hun tændt mig rigtig meget på, og det er derfor med en vis spænding jeg har gået og ventet på hendes næste besøg her i Kbh.

Og som det nok er de fleste af jer bekendt så dukkede hun op i sidste uge, først alene, hvilket naturligvis blev fejret med et vidunderligt gensyn og så fra starten af denne uge også med hendes veninde Katrina. Og så var det tid til at udleve den fantasi.

Og det blev en super oplevelse. Jeg valgte en halv time med dem begge til den meget fornuftige pris af 1.600 kr og der var så absolut fuld valuta for pengene. Det var 2 meget tændte og villige piger og for mit vedkommende sikkert en stor fordel at kende den ene af dem på forhånd. Ellers kunne det måske have været en smule overvældende med 2 piger der var overalt på min krop.

Det var en trekant med mig i centrum og det var også det, jeg var interesseret i. Mens Julia arbejdede seriøst med det franske (og det er hun jo som bekendt rigtig god til) kravlede Katrina rundt på min overkrop og mit hoved med sine store bryster og dejlige og saftige mis og det blev også den jeg først fik at mærke med et lem der var suttet godt og grundig stiv af dejlige Julia. Katrina rider godt, både forfra, bagfra og sågår i damesaddel og i mens fik jeg så fornøjelsen af Julias dejlige bryster og mis på og omkring mit hoved. Så blev der skiftet lidt med Katrina på ryggen og Julia bag mig og da jeg så fik lyst til at skifte pige blev der let og elegant skiftet kondom og så kunne Julia få sig en ordentlig tur som hun så godt kan lide det. Julia lå på ryggen og Katrina ved siden af og da jeg var ved at komme var det ud af Julia, af med kondomet og så sprøjte hen over 4 skønne bryster der lå der side om side. Jo, det var stort!

Efter seancen var der god tid til hygge og det hele sluttede som det startede nemlig med et bad. Det første var sammen med Julia der blidt sæbede mig ind og gjorde mig klar til sexen og det afsluttende var så sammen med Katrina, der spontant hoppede med ind under bruseren og vaskede mig ren over det hele. Hun forlangte så, at jeg gjorde det samme med hende. En anmodning der ikke var nogen grund til at afvise.

Et par ord specifikt om Katrina, da hun nu er ny her og ikke anmeldt før. Absolut også en sød pige, med en fin figur med kurver som Julias. Store bryster, der er meget naturlige og knap så faste som Julias, men skønne at ælte rundt med. Røven er lækker og indbydende og hun virker ligeså pivfræk som Julia. Desværre er hendes engelske ikke så skarpt som Julias og det gør det sværere at få den samme tætte GFE. Ved faktisk heller ikke om hendes franske er på samme højder, for jeg tror egentlig aldrig hun nåede derned med sin mund.

Jeg kunne bestemt godt tænke mig en tur mere med dem begge to og selvom prisen er fair i forhold til udbyttet, så er det også fristende at konvertere beløbet til 2 ture med kun en pige. Måske endda en seance med hver af dem alene inden de rejser hjem i næste uge?

/Natskygge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super anmeldelse, tak for den.

Det lyder som en rigtig god oplevelse, som jeg da også godt kunne tænke mig :)

Er det Katrina på billederne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tack Natskygge! Kanske var det tack vare din anmeldelse jag valde att besöka Katrina, och det var en succé. Julia har jag besökt två gånger tidigare, och det blev nu också ett tredje besök. :)

Jesse, det är Katrina på bilderna. I alla fall är jag helt säker vad gäller de första två och sista fem bilderna. De övriga skulle kunna vara välliknande modellbilder, men jag tror att det är hennes egna.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...