Hop til indhold

Gramsetid

Featured Replies

Skrevet

Hej derude. 

Jeg har i en årrække ikke været aktiv med at besøge en kvinde eller haft besøg af en kvinde herinde fra. 

Men efterlysning går specifik på en bestemt kvinde, som jeg for år tilbage havde nogen rigtig fantastiske stunder med. Ud fra overskriften er jeg helt sikker på at kvinden ved/husker vores møder. 

problemet er at vi kommunikerede på mail, hvilket fungerede super godt for os begge. Udfordring er at min mail lukkede ned, og alle tidligere mails koorspondancer er væk, derfor har jeg ikke hendes mail. 
næste udfordring er at jeg tilbage dengang 

ca 2022 lovede ikke at skrive navn herinde. Hvilket jeg stadig vil overholde 

Derfor er det lidt som en nål i en høstak at lede. Men det skal have et forsøg. 

jeg nævner Skejby hotel Randers bil som ledetråd, derfor, hvis du læser med derude må du gerne kontakte mig enten pm herinde, 

eller hvis du har min mail fra dengang stadig. 
vil meget gerne arrangere en “gramsetid” med dig igen. 

Mvh Hapsen. 

Skrevet

He he

Jeg kommer til at tænke på folk der pludsekug ikke længere er i forhold, og så  sætter at ind på at finde en person man havde et forbigående

forhold til.

Det er så her jeg tænker "der jo næppe betydet så meget, eftersom man ikke har bevaret kontakten, mister sine email, telefonnummer m.v

Et godt råd er "gå igen på markedet og find et nyt bedste knald"

Skrevet
  • Author
TheVoice skrev, for 1 time siden:

He he

Jeg kommer til at tænke på folk der pludsekug ikke længere er i forhold, og så  sætter at ind på at finde en person man havde et forbigående

forhold til.

Det er så her jeg tænker "der jo næppe betydet så meget, eftersom man ikke har bevaret kontakten, mister sine email, telefonnummer m.v

Et godt råd er "gå igen på markedet og find et nyt bedste knald"

Nu bestemmer du jo helt selv hvordan du vil tænke. 
og hvordan du vil tolke det, 

Vi havde kommunikation på mail og kun mail, jeg har mistet hendes mail, en fair og ærlig sag, 

jeg kunne jo bare være et fint svin og udlevere et tidligere alias herfra, men gør det ikke, jeg ved jo ikke om den skønne kvinde læser med, hvilket jeg håber på naturligvis, ellers havde jeg ikke lavet opslag, 

for mig handler det ikke om nyt bedste knald!  Men ellers tak for dit råd. 

Skrevet

Igen når man har hørt den slags historier mange gange, ja så er det jo man begynder at tænke som jeg har givet udtryk for.

Iøvrigt mister man jo ikke bare har sine emails. Ja, der skete jo nok noget i 2022, som du så nu har fortrudt.

Iøvrigt kan jeg ikke få øje på, hvorfor det skulle være så forfældeligt at spørge ind til om Glædespige XX stadig er aktiv ;) 

Redigeret af TheVoice

Skrevet
  • Author
TheVoice skrev, for 19 minutter siden:

Igen når man har hørt den slags historier mange gange, ja så er det jo man begynder at tænke som jeg har givet udtryk for.

Iøvrigt mister man jo ikke bare har sine emails. Ja, der skete jo nok noget i 2022, som du så nu har fortrudt.

Iøvrigt kan jeg ikke få øje på, hvorfor det skulle være så forfældeligt at spørge ind til om Glædespige XX stadig er aktiv ;) 

Skal vi to ikke bare blive enige om vi to ikke er enige i hvordan man er og gør. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.