Moffe 22 Skrevet 5. Juni, 2025 https://annoncelight.dk/showad/304239 Efter de gode anmeldelser og hendes billeder, så fik jeg besøgt Emily for første gang i går. Hun er super sød, frisk og har en super dejlig krop (ifølge min optik). Velankommet og i på værelset, så røg tøjet af, spansk musik sat på og vi startede med dejlige våde kys. Hun kysser godt og meget, hvilket jeg synes er rigtig dejligt. Hun bad mig om at ligge mig på sengen og hun gik igang med et dejligt langt bj som hun mestre suverænt. Så ville hun slikkes og jeg dykkede ned og nød hendes lækre fisse. Hun styrede mit hoved flere gange undervejs hvilket jeg synes er frækt. Derefter hoppede hun op til en lækker ridetur hvor jeg nød hendes dejlige bløde bryster og.lange kys. Så hoppede hun af og begyndte at sutte mig igen på både lillemanden og kuglerne. Imens begyndte hun at give hj og det kunne jeg ikke stå for og måtte give los. Bagefter fik jeg en god omgang massage som hun er rigtig god til. Havde ellers planlagt at nyde hendes dejlige bagdel, men det vente til en anden gang. Emily er super sød og frisk. Vi snakkede og pjattede undervejs. Der var ingen stress og jeg følte at hun kunne lide det hun laver. Det hele foregik i et roligt tempo og følte lidt at det var gfe. Jeg kommer helt sikkert igen. 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flotfyr4 33 Skrevet 15. Juni, 2025 Var alt med eller uden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moffe 22 Skrevet 15. Juni, 2025 Flotfyr4 skrev, for 37 minutter siden: Var alt med eller uden? Blow er uden og sex med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg