Romantikeren 1263 Skrevet 2. April, 2014 Hejsa alle sammen Jeg er temmelig ny herinde og har oplevet et lidt ukendt fænomen for mig. jeg har skrevet nogen indlæg og nogen synes om dem og liket dem, hvilket jeg selvfølgelig er rigtigt glad for. Men er i det hele taget ikke specielt interesseret i nettet, lige bortset fra den her side, da det er mit hjerteblod fandt jeg ud af. har hverken facebook, twitter, instagram eller hvad det nu hedder alt sammen. så jeg kender ikke rigtige normerne, den skjulte dagsorden, skal man like igen eller bare være glad for at nogen synes om det man skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2014 Hej Romantiker. Du skal bare være glad for at der er nogle der "liker" dit budskab/indlæg/kommentarer . Personligt føler jeg ikke at man som udgangspunkt behøver at "like" tilbage. Som oftest er det vel blot en anerkendelse af at man er enig i det du ytrer dig om, at man sympatiserer med dit indlæg. I modsat fald, ville man nok skrive en eller anden form for modargumentation, hvis man var lodret uenig med dig, eller hvis man bare havde en anden synsvinkel på det du skriver I min optik er et "like" det samme som, "godt sagt" "et skulderklap" "en positiv feedback", Velkommen til Hilsen Dråben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 2. April, 2014 I Like det føles ikke særligt mærkeligt Hej Romantiker. Du skal bare være glad for at der er nogle der "liker" dit budskab/indlæg/kommentarer . Personligt føler jeg ikke at man som udgangspunkt behøver at "like" tilbage. Som oftest er det vel blot en anerkendelse af at man er enig i det du ytrer dig om, at man sympatiserer med dit indlæg. I modsat fald, ville man nok skrive en eller anden form for modargumentation, hvis man var lodret uenig med dig, eller hvis man bare havde en anden synsvinkel på det du skriver I min optik er et "like" det samme som, "godt sagt" "et skulderklap" "en positiv feedback", Velkommen til Hilsen Dråben I like det følelse ikke så speciel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13670 Skrevet 2. April, 2014 Det at like er nemmere og bedre end at det er 10, der absolut skal ind og forstyrre en tråd med at de synes godt om et indlæg eller synspunkt, men nogen gange kunne man godt bruge et dislike også Men selvfølgelig behøver du ikke like tilbage - medmindre altså at du synes godt om vedkommendes indlæg, men jeg må da indrømme at man nok er mere tilbøjelig til at like tilbage, når man selv er blevet liket, men det kan ligesågodt, bare være fordi man så holder mere øje med ens likeres indlæg 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Støvlemanden 140 Skrevet 2. April, 2014 I min optik er et "like" det samme som, "godt sagt" "et skulderklap" "en positiv feedback", Det er også mit synspunkt. Er også aktiv på andre fora, og jeg synes faktisk, at det er godt, at man kan like og ikke dislike. Det sidste kræver nemlig nogle argumenter om, hvorfor man disliker. Personligt liker jeg efter behov. Altså når en anden forum-deltager har bidraget med noget, jeg bakker fuldt op om. Ligesom med dråbens indlæg, som jeg her citerer et uddrag af. Fordi det præcis er den del af indlægget, jeg liker. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. April, 2014 jeg liker af følgende årsager: 1. hvis jeg er enig.... 2. hvis jeg har fået et godt grin uanset indholdet 3. hvis jeg er hamrende uenig men indlægget er skide godt skrevet og har fået mig til at tænke 4. hvis jeg reelt ikke har noget at bidrage med men synes det er godt at nogen har bragt et emne på banen hvis indlægget er for blandet til en samlet like... så citerer jeg og svarer på det jeg enten er enig eller uenig med så man ikke er i tvivl om hvad jeg mener 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg