Hop til indhold
HornyTurtle

Chrizzy250 - Ebeltoft - spild af tid

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Har af flere omgange haft dialog med denne nu 25 årige kvinde, og her i den seneste omgang som Chrizzy250.

Vi aftaler at mødes hos hende i går onsdag kl. 16, og det indbefatter at jeg må gå tidligere fra job, for lige at runde bruseren inden besøg.

Dette havde jeg informeret Chrizzy250, og alt var aftalt, og sent om aftenen dagen før bad jeg om en adresse.

Denne rykkede jeg igen for sidst på formiddagen på dagen vi skulle mødes, og og kunne se at hun havde været på siden kort forinden.

Men ingen svar, og advarselslamperne lyste.

Jeg ville lade tvivlen komme hende til gode, og tog fri og hjem og i bad, og hoppede i bilen, stadig uden svar fra hende.

Da jeg var en god halv times tid fra Ebeltoft, tjekkede jeg op igen på om der var svar, for så blot at kunne konstatere, at jeg var blokeret af hende - IGEN.

Jeg har tidligere været i dialog med denne kvinde, hvor vi den ene gang også havde aftalt at mødes, og da vi var snævret ind på et par dage det kunne være, ja så forsvandt profilen også.

En anden gang nåede vi ikke helt så langt, før hende profil var væk - AKA en blokering

Den ene af gangene hed profilen Princess_250

Kvinden bag profilen eksisterer, da jeg efterfølgende har kunnet finde hendes SoMe profiler og arbejdsplads.

Hun er bare et stort tidsspilde !

Andre med samme erfaring?

Ingen link, da jeg er blokeret.

Redigeret af HornyTurtle

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker bare

"Hvor mange gange har man lyst til at blive brændt af/blokeret af samme kvinde, før man bliver klogere ?"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...