Hop til indhold
MissMaja69

Hvis jeg vil igang igen....

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg forsøgte at finde min tidligere "Frank", som arrangerede mine gangbangs, men han udfører det ikke længere.

Nu overvejer jeg, om det er muligt at finde et sted/værelse, hvor jeg kan leje mig ind. Altså, hvor der evt. er en anden kvinde som er glædespige, og
hvor jeg så kan modtage mine gæster?

Aller helst ville jeg gerne opleve 2-4 gange gangbangs om måneden fra 5-10 mænd, men at finde ham jeg kan stole på, som sørger for annoncen, tilmeldinger, stedet og alt det praktiske, 
kan jeg godt fornemme bliver svært.

Jeg er også nu midt i 40'erne, og er der mon nogen mænd som ville have lyst til at være sammen med en så moden kvinde?

Det kunne også være at nogen kender til "klinikker", eller hvad det hedder, hvor jeg kunne komme lidt i gang igen?

I behøver ikke skrive til mig, hvis I vil tilbyde jer selv, for det har ikke min interesse.

Men har du arrangeret et GB, og kan vise en tråd om det her på eurogide fx, eller kender til et sted, hvor jeg kunne "leje" mig ind, så skriv i indbakken.

Området skal være midt- eller sydjylland/fyn.

KH Miss Maja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det burde da helt sikkert kunne lade sig gøre tænker jeg...

Har du præferencer i forhold til hvor det ca skal være i landet osv?

Ellers ville jeg nok evt. starte med at kontakte nogle af de mere kendte lokaliteter for at se om der ikke skulle være mulighed for at benytte deres faciliteter f.eks.

Der er også et par andre aktive piger der af og til annoncerer med GB. Det kunne også være en ide at prøve at få fat i dem og måske lave lidt "vidensdeling"...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om der er nogen der vil være sammen med en moden kvinde i 40’erne ? Ja da det tænker jeg skam 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg savner ofte et godt udbud af 40+ årige (med stor røv og uden silikone i ryster og læber - en naturlig kvinde på 40-60 år) :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zieram skrev, den 4.6.2025 at 22:06:

Det burde da helt sikkert kunne lade sig gøre tænker jeg...

Har du præferencer i forhold til hvor det ca skal være i landet osv?

Ellers ville jeg nok evt. starte med at kontakte nogle af de mere kendte lokaliteter for at se om der ikke skulle være mulighed for at benytte deres faciliteter f.eks.

Der er også et par andre aktive piger der af og til annoncerer med GB. Det kunne også være en ide at prøve at få fat i dem og måske lave lidt "vidensdeling"...

Gerne i midtjylland området. Kender ikke "de kendte lokaliteter"; og derfor jeg prøver at spørge jer der har erfaringen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MissMaja69 skrev, den 4.6.2025 at 21:57:

Hejsa.

Jeg forsøgte at finde min tidligere "Frank", som arrangerede mine gangbangs, men han udfører det ikke længere.

Nu overvejer jeg, om det er muligt at finde et sted/værelse, hvor jeg kan leje mig ind. Altså, hvor der evt. er en anden kvinde som er glædespige, og
hvor jeg så kan modtage mine gæster?

Aller helst ville jeg gerne opleve 2-4 gange gangbangs om måneden fra 5-10 mænd, men at finde ham jeg kan stole på, som sørger for annoncen, tilmeldinger, stedet og alt det praktiske, 
kan jeg godt fornemme bliver svært.

Jeg er også nu midt i 40'erne, og er der mon nogen mænd som ville have lyst til at være sammen med en så moden kvinde?

Det kunne også være at nogen kender til "klinikker", eller hvad det hedder, hvor jeg kunne komme lidt i gang igen?

I behøver ikke skrive til mig, hvis I vil tilbyde jer selv, for det har ikke min interesse.

Men har du arrangeret et GB, og kan vise en tråd om det her på eurogide fx, eller kender til et sted, hvor jeg kunne "leje" mig ind, så skriv i indbakken.

Området skal være midt- eller sydjylland/fyn.

KH Miss Maja

Miss Maja. 

Måske kan man slå sig sammen og starte en sammen arbejde? 

Jeg har tænkt tanken også, dog ikke kom i gang med det. Jeg har lidt respekt for det at være sammen med 3+ mander selvom min fantasi synes det mega frækt. 

Jeg kender en person som er meget kendt og erfaren i miljøet, kender muligheder og andre piger som er i miljøet dog er ham mest i KBH området aktiv.  Han kunne måske hjælpe. Kunne du tænke dig at være aktiv i KBH?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...