Hop til indhold

Cindy, the dark pearl I Vejle

Featured Replies

Skrevet

Skal da lige love for, at Vejle er fyldt med nye ansigter for tiden. 

Denne gang fik jeg aftalt et besøg hos Cindy. Faldt lidt for hendes smukke velformede bryster, som er hjulpet på vej af en dygtig læge. Stedet er velkendt, på vardevej. Blev taget imod af en smilende mørk skønhed. Wow, kroppen var helt perfekt portioneret. Timeglas figur, med de smukkeste bryster, flad mave, lækre ben og lår og en dejlig mørk røv... 

Hun smiler mere i virkeligheden end på billederne, og det klær hende godt. Betalte for et suttejob uden gummi. Men sagde at jeg elsker bryster, så jeg måtte smage på dem. Hun svarede, at hun elskede at få suttet og slikket bryster, så meget at hvis hun selv kunne, havde hun gjort det.. alright.. ! 

Jamen så gik jeg ellers igang med at sutte, slikke, ælte og gøre ved. Hun blev nok overrasket over hvor meget jeg elskede det, sådan at hun nærmest blev opstemt af det. Jeg det ellers det bedste blow længe af hende, så det var vist gensidig... jeg fik lov at skyde af mens hun havde den i hånden og sikke en dejlig afslutning. 

Vi fik tørret af og små snakkede lidt. Udover det frække, er hun mega sød og nem at snakke med, nogle gange møder man bare de typer, som med deres aura, får en til at slappe af og ikke være så anspændt. Hun var en af dem.

Om jeg kommer igen, ja, nok på et andet tidspunkt.  Har brugt lidt for meget af min opsparing, på mørke skønheder på det sidste.. av. 

Men yderst godkendt. Jeg er tilfreds med Cindy

Redigeret af imnotyourfriend

Skrevet
imnotyourfriend skrev, for 15 timer siden:

Skal da lige love for, at Vejle er fyldt med nye ansigter for tiden. 

Denne gang fik jeg aftalt et besøg hos Cindy. Faldt lidt for hendes smukke velformede bryster, som er hjulpet på vej af en dygtig læge. Stedet er velkendt, på vardevej. Blev taget imod af en smilende mørk skønhed. Wow, kroppen var helt perfekt portioneret. Timeglas figur, med de smukkeste bryster, flad mave, lækre ben og lår og en dejlig mørk røv... 

Hun smiler mere i virkeligheden end på billederne, og det klær hende godt. Betalte for et suttejob uden gummi. Men sagde at jeg elsker bryster, så jeg måtte smage på dem. Hun svarede, at hun elskede at få suttet og slikket bryster, så meget at hvis hun selv kunne, havde hun gjort det.. alright.. ! 

Jamen så gik jeg ellers igang med at sutte, slikke, ælte og gøre ved. Hun blev nok overrasket over hvor meget jeg elskede det, sådan at hun nærmest blev opstemt af det. Jeg det ellers det bedste blow længe af hende, så det var vist gensidig... jeg fik lov at skyde af mens hun havde den i hånden og sikke en dejlig afslutning. 

Vi fik tørret af og små snakkede lidt. Udover det frække, er hun mega sød og nem at snakke med, nogle gange møder man bare de typer, som med deres aura, får en til at slappe af og ikke være så anspændt. Hun var en af dem.

Om jeg kommer igen, ja, nok på et andet tidspunkt.  Har brugt lidt for meget af min opsparing, på mørke skønheder på det sidste.. av. 

Men yderst godkendt. Jeg er tilfreds med Cindy

var det kun 15 min bj uden du fik 

Skrevet

Jeg har også besøgt Cindy, og er enig i atl med hendes fysiske fremtoning: Hun er virkelig flot og stram. 

Servicen er dog lidt for "Afrika-agtig" efter min smag. Man må ikke dit eller dat og jeg havde en klar fornemmelse af at hun arbejde på at få mig til at komme forbi igen . for så at købe mere og dyrere ind af de dejlige sager hun kunne tilbyde. OK, det var på en ikke-Jehovas-Vidner-agtig-aggressiv måde, men viben var der alligevel. "next time Baby" er for mig et rødt flag, men jeg fornemmede at Cindy kan den balancegang rigtig dygtigt. 

Og da hun er så lækker kan jeg ikke udelukke, at jeg falder i igen! 

Men på klassisk Afrika-manér skal man altså sørge for at have alt aftalt på forhånd og have helt klare linier for hvad man vil og hvad det skal koste. Bare et godt råd. 

Skrevet

Så det første link er det aktive link?

Skrevet
Western skrev, den 6.6.2025 at 22:27:

https://annoncelight.dk/showad/429733

Det er vist hende i denne annonce også.  Hold op de bryster ser fantastiske ud på billederne!   Men at hun tilbyder snefest i 15 graders varme er jo urealistisk...  ;)

/ Western

Telefonnumrene er forskellige. Ved ikke, hvad man skal lægge i det.

Skrevet
BrandMand09 skrev, for 3 timer siden:

Telefonnumrene er forskellige. Ved ikke, hvad man skal lægge i det.

Ikke andet end at flere annoncer giver flere kunder.  En annonce, som party girl, giver et andet kundesegment end den første.

/ Western

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.