Canaille 5 Skrevet 4. Juni Efter et førstegangsbesøg i København kan jeg konstatere, at Natalies beskrivelse af sig selv er fuldstændig retvisende: ”…41 år, 100% dansk, med et pænt udseende, blå øjne og et sødt smil...en rigtig feminin, fræk, frodig BBW med store naturlige ægte bryster i str. 90 N og en stor numse, der matcher. Ægte autentisk kæreste sex/gfe.” https://annoncelight.dk/showad/396532 Dertil er hun nem at snakke med, lattermild, behagelig og smilende – og pæn, sød og feminin. For mig var det en ”bbw-dream come true”. Med hensyn til ydelser var jeg ikke hele repertoiret igennem. Men jeg fik, hvad jeg ønskede på en dejlig, naturlig måde. Jeg har spurgt min AI-robot, hvad størrelse 90N betyder – her er det korte svar: Kort sagt betyder en BH-størrelse 90 N: 90 er omkredsen under brystet i centimeter. N er en meget stor skålstørrelse, som ofte ses i UK/US størrelsessystemer, svarende til en af de største tilgængelige skåle. Andre måder at beskrive en lignende størrelse på ville typisk være en 36N i det amerikanske system, eller en 36JJ eller 36K i det britiske system, da disse ofte anvender større bogstaver til de største skåle. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 174 Skrevet 4. Juni Hej søde og tak for en hyggelig stund Vil dog lige komme med en lille rettelse Et billede af mærket på mln bh der viser at det ikke er 36JJ (UK) eller 36N (US) Derimod 40JJ (UK) og 40N (US) Så lidt større Hvis vi skal være helt korrekte... ha ha 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canaille 5 Skrevet 4. Juni Jeg og min AI-robot - som lige er faldet i anseelse hos mig - undskylder ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 174 Skrevet 4. Juni Du er en charmør og tilgivet Ai robot viste tydeligvis ikke bedre haha 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2049 Skrevet 8. Juni Når brugere skriver anmeldelser / efterlysninger - så efterspørger de ikke hvad du synes om hende, @YNWA eller om hun er en kandidat for dig - men om du har viden, du ønsker at dele. YNWA skrev, den 5.6.2025 at 07:14: Arhhhhh men hold nu op en lækkerbisken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 239 Skrevet 17. Juni Kan kun tilslutte mig, har aldrig oplevet så STORE og flotte bryster før. desværre kun en gang, men må snart få dem besøgt igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JustAnotherMan 7 Skrevet 2. Juli Jeg må tilslutte mig koret. Hun har de største dejlige bryster, lige til at lege med. Jeg skal ihvertfald snart have booket tid til at nyde hende igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg