Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har i dag været hos hende for anden gang https://annoncelight.dk/showad/427800

Første gang var virkelig god og vi havde fantastisk sex i lang tid. Jeg havde kun betalt for 30 min men var der i over 2 timer da vi lå og talte sammen bagefter. 
I dag betalte jeg for 30 min og lovede at vi skulle overholde tiden denne gang.

Ligesom første gang var der kemi med det samme. Jeg havde glædet mig til at kysse hende igen, så efter at have smidt mit tøj begyndte vi at kysse. Jeg tænder meget på at kvinden tænder, så efter lidt kys, begyndte jeg at kysse hele hendes krop for herefter at begynde at slikke hende. 
Jeg havde brug for at mærke hende, så hurtigt på med kondom og så satte hun sig op på mig. Det tændte hende meget. Derefter var vi på forskellige andre stillinger, og hun kom et par gange. Til sidst sluttede vi af med at hun lå på siden og jeg kneppede hende mens hun havde en vibrator på sin klitoris. Efter lidt tid kom hun og havde en sprøjteorgasme, sååååå frækt .

Vi lå derefter og talte lidt, og blev enige om at tiden nu var gået.

I mine øjne er hun virkelig en ener smuk, sød og fræk. Jeg kommer helt sikkert igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Velkommen til og tillykke med dit første indlæg. 
Også tillykke med at du har haft en noget anden oplevelse end os andre som har besøgt hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså, hvis bare hun er gennemsnitlig til sex så er hun lige noget for mig, jeg er ret vild med dejlige sorte kvinder og dem er der desværre ikke så mange af…

Da hun skriver at hun taler dansk må hun vel bo her fast, ved du det? Jeg ku godt gå hen og blive stamkunde hos hende hvis hun er her fast ;)

Hendes kys (tilkøb) er vel tungekys? Tantekys er der ikke noget ved :P

Redigeret af Pussy Juice Eater
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pussy Juice Eater skrev, for 5 minutter siden:

Altså, hvis bare hun er gennemsnitlig til sex så er hun lige noget for mig, jeg er ret vild med dejlige sorte kvinder og dem er der desværre ikke så mange af…

Da hun skriver at hun taler dansk må hun vel bo her fast, ved du det? Jeg ku godt gå hen og blive stamkunde hos hende hvis hun er her fast ;)

Hun bor i England og er engang imellem i København :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pussy Juice Eater skrev, for 3 timer siden:

Hendes kys (tilkøb) er vel tungekys? Tantekys er der ikke noget ved :P

Hun er ikke engang gennemsnitlig. Søg på kakao og du finder ikke meget begejstring!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Victor.J skrev, for 14 timer siden:

Ligesom første gang var der kemi med det samme.

Hvor ville det have været rart hvis jeg fik samme oplevelse.

Pussy Juice Eater skrev, for 11 timer siden:

Ved du om hun giver tunge kys

Hvis tungekys er et must, så er hun ikke den rette at gå til. Du kan være uheldig som jeg. Jeg fik i hvert fald ikke noget der overhovedet mindede om. Som at kysse en død fisk, hvis jeg skal være ærlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal ikke blande GPs privatliv sammen med deres virke som GP.

Pussy Juice Eater skrev, for 4 timer siden:

Var det ikke hende som xxxxxxxx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...