Hop til indhold
Guest Jesper 1968

En time i favnen på MyLena

Recommended Posts

Guest Jesper 1968

Nu er det min tur til en lille beretning.

Jeg opdagede tilbage i November ´13 chat funktionen, og tænkte - hvad fanden lad os se hvad der sker der inde.

Ikke længe efter faldt jeg i "snak" med Mylena, hvilket triggede nooget i mig.

Super opmærksom, sød, sjov og nem at chatte med, dette fik mig til at checke hendes hjemmeside ud.

Kunne li hvad jeg så på billederne, kunne li hvad jeg læste - hvilket stemte meget overens med hvad jeg havde oplevet på chatten.

Så nu ville jeg se om jeg kunne få en date med denne søde Lady, skrev lidt frem og tilbage, hvilket endte i en længere telefon

samtale som bare stadfæstede endnu mere min forstilling om Mylena som denne søde opmærksomme og sjove Lady.

Men grundet omstændigheder - hos mig - skulle der gå ca 5 mdr fra jeg chattede med hende til en aftale kom istand - men tåldmodighed er en dyd.

Men aftalen kom i hus, dagen oprendte, og sommerfuglene meldte sin ankomst da jeg fik vendt kompasset imod Nord, og de blev ikke færre på rejsen

der op.

Et lille opkalds check og en kærlig guiden op til det rigtige hus, for filan da, sommerfuglene havde inviteret hele familien og venner og havde

en fest i maven.

Blev taget imod en meget smilende Mylena som inviterede ind, der kom ro i maven, skulderne kom ned og jeg følte mig straks afslappet.

straks fulgte en varm omfavnelse og et langt skønt vådt kys, imens jeg lader mine hænder kærtegne hendes nakke, ryg og baller - nice.

Bliver vist ind i stuen som er dejlig varm af brændeovnen, hvor stiller os og kysser igen imens vi klæder hinanden af, dirrende, tændte,

Og helt indelukket i vores egen verden.

Løfter Mylene hen i sengen, og vi forsætter med at kysse, kæle, kærtegne hinanden som 2 personer der lige har opdaget glæden ved nærhed og kærtegn.

Hvad der så sker i detaljer vil jeg holde imellem Mylena og undertegnet, men det var skønt, følelseladet, æggende og pisse hammerende frækt.

Vi fik hinanden helt ud i hjørner og kroge så vi tilsidst ikke kunne andet end at dirre og havde svært ved at styre benene da tiden var til at

stå op igen.

Det var en meget svær beslutning rejse sig, og ligge an til at skulle køre - den time forsvandt hurtigere end en kold fad i Nyhavn på en varm sommerdag.

vi var begge så meget et helt andet sted henne, at vi begge var ved at glemme at jeg ikke havde betalt den skønne Mylena, men hun huskede mig på det på

den sødeste måde.

På vejen hjem igen, smilede jeg som et fjog, og nød den velvære som havde bredt sig i min krop.

Nu vil jeg bare vide, hvornår igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er en dejlig kærlig og medrivende anmeldelse, af den skønne. Poesi næsten.

Sådan skal en Lady anmeldes.

Tak for den.

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Jesper

Tusind tak for din dejlige beretning & dit visit.

Dine ord gir mig et saligt lille smil om munden & det gør tankerne om vores møde også :)

Den stund gjorde mig helt "høj"

& energien & ømheden sidder til stadighed fast i min krop.

Jeg "lider" også af væske mangel endnu;) Hi..hi..

Alt sammen en lækker hyggestund med en skøn langtids virkning  :P 

Nu vil jeg bare vide, hvornår må jeg gøre gengæld ? ;)

*~ Mylena ~*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

På vejen hjem igen, smilede jeg som et fjog, og nød den velvære som havde bredt sig i min krop.

Nu vil jeg bare vide, hvornår igen.

Kender godt den fornemmelse, det er fedt når det går op i en højere enhed. I øvrigt enig i din beskrivelse af denne skønne kvindes kvaliteter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...