Busdriver45 16 Skrevet 3. Juni (edited) https://annoncelight.dk/showad/429427 Hej Jeg gider ikke de udenlandske piger. Har nogle måske været her? Redigeret 3. Juni af Busdriver45 fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Notch Johnson 292 Skrevet 4. Juni @Busdriver45 Søg og du skal finde. Fake billeder. Har bedt moderator at flytte dit indlæg fra anmeldelser til efterlysninger. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 807 Skrevet 9. Juni Damn jeg var lige ved at tage til Taastrup for at besøge hende, selvom min indre stemme sagde det var for godt til at være sandt, så besluttede jeg mig for lige at tjekke herinde og vupti blev aftalen med hende aflyst. Jeg kan godt lide hendes svar da jeg skrev hun brugte falske billeder, svaret var Okay efterfulgt af en smiley. Guderne skal vide hvad hun ligner, hvis det overhovedet er en hun. Men tak til Eroguide for at redde mig endnu en gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XCCX 18 Skrevet 9. Juni Var desværre på besøg i dag og mødte en mørk pige fra Portugal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2633 Skrevet 9. Juni Det anede mig, de billeder var lidt for gode. Jeg spurgte om billederne var af hende og svaret kom efter nogen tøven "ja". Jeg droppede det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 292 Skrevet 10. Juni XCCX skrev, for 13 timer siden: mødte en mørk pige Hvor mørk? Gik du så igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XCCX 18 Skrevet 10. Juni migigen skrev, for 12 timer siden: Hvor mørk? Gik du så igen? Nej, hun så ok ud. Men var desværre ikke rigtig tændt alligevej: Hen fortalte at hun var Brasilianer men fra Portugal (brugte Google Tanslate) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tomh344 6 Skrevet 23. Juni Jeg var der i dag. Ikke hende på billedet men en kvinde fra Portugal. Den lækreste røv, så smuk. Kridt hvide tænder. Store ar efter brysterne er lavet, og stort ar på maven. Gjorde ikke mig noget. Masser af tattoos. Syntes hun var flot. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 376 Skrevet 24. Juni ... og nu er hun i Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg