etspil5moden 437 Skrevet 3. Juni Først et link https://annoncelight.dk/showad/340972 Jeg er næsten lige kommet hjem fra et besøg hos Ammy. Efter min mening er hun nok det bedste besøg hos en thai jeg har haft, og igen efter min mening nok en af de smukkeste thai kvinder jeg har mødt i denne købesex verden, hun får en solid 2 plads næst efter skeje som ikke er her mere. Ammy er en smuk lille nips, hun passer perfekt til hænderne, og så er hun bare super imødekommende, smilende og hendes service er sgu efter min mening i top. Hendes smil og grin kan man ikke andet end at elske. Hun kysser godt og hun er nærværende hele vejen igennem. hendes massage skal lige nævnes er mere lidt trykken her og der så massagen er ikke Vejles bedste, men det var heller ikke det jeg kom efter, så hvis det er massagen man går op i så bliver i slemt skuffet, men hun er er fræk og flot og nærværende, smilende og glad. kan i holde jer munter 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheOneBehind 1 Skrevet 5. Juni Hvordan er hendes kropstype? Lille, slank? Er der en lille mave? Der er ikke meget at gå ud fra billederne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 437 Skrevet 9. Juni TheOneBehind skrev, den 5.6.2025 at 04:51: Hvordan er hendes kropstype? Lille, slank? Er der en lille mave? Der er ikke meget at gå ud fra billederne. Hun er lille og petit og nej jeg synes ikke der var en lille mave, hun er lille og slank 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 16 Skrevet 10. Juni (edited) Har nu også været på besøg ved Ammy, til en 45 min oplevelse - Virkelig en skøn oplevelse hos en meget indlevende, smilende og nærværende pige - og som en anden har skrevet er det mere end svært at stå for hendes grin og smil, rigtig lille humørbombe Både blow uden og sex med, var absolut fremragende, desuden trak meget berøringsvenlig Ammy og dejlige kys oplevelsen yderligere op. Massage nåede vi ikke til, så den del kan jeg ikke udtale mig om. Slank og petit pige som klart kan anbefales hvis man er til det, jeg kommer helt sikkert forbi igen Redigeret 10. Juni af Kirneh86 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jalapeno 14 Skrevet 10. Juni Hvor henne i Vejle bor de cirka? :) Er det med diskret indgang eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 16 Skrevet 10. Juni (edited) Ret diskret, man går ind i en gård - centralt i Vejle, Vestbyen og i nærheden af sygehuset. Redigeret 10. Juni af Kirneh86 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 65 Skrevet 11. Juni etspil5moden skrev, den 3.6.2025 at 23:08: Først et link https://annoncelight.dk/showad/340972 Jeg er næsten lige kommet hjem fra et besøg hos Ammy. Efter min mening er hun nok det bedste besøg hos en thai jeg har haft, og igen efter min mening nok en af de smukkeste thai kvinder jeg har mødt i denne købesex verden, hun får en solid 2 plads næst efter skeje som ikke er her mere. Ammy er en smuk lille nips, hun passer perfekt til hænderne, og så er hun bare super imødekommende, smilende og hendes service er sgu efter min mening i top. Hendes smil og grin kan man ikke andet end at elske. Hun kysser godt og hun er nærværende hele vejen igennem. hendes massage skal lige nævnes er mere lidt trykken her og der så massagen er ikke Vejles bedste, men det var heller ikke det jeg kom efter, så hvis det er massagen man går op i så bliver i slemt skuffet, men hun er er fræk og flot og nærværende, smilende og glad. kan i holde jer munter mon det er muligt med begge piger på en gang ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 137 Skrevet 11. Juni De skriver i annoncen, at du er altid velkommen til at skrive eller ringe for mere information, så det kan du jo bare gøre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg