Hop til indhold
Hr. Tudse

Superslanke Milena på Østerbro med de store ...

Recommended Posts

Så har jeg endnu engang været heldig med et mine relativt sjældne besøg hos en glædespige. 

Jeg havde booket en aftale med Milena dagen i forvejen via WhatsApp hvor hun havde oplyst priser og vi havde kommunikeret lidt frem og tilbage omkring tillægsydelser og tidspunkt. Jeg kontaktede hende så dagen efter, 2 min før det aftalte tidspunkt, og blev straks lukket ind. Hun holder til i et lejlighedshotel på Østerbro der er meget diskret da det ikke ser ud til at der er noget personale. Efter at være blevet lukket ind kunne jeg til min store glæde konstatere at hun er mindst lige så dejlig som på de billeder der er i hendes annonce. Hun har en superslank krop, den dejligste lille røv og store naturlige bryster. Vi havde aftalt 60 min med "French kissing" som tillæg. Hun kysser ikke særligt dybt men det var stadig dejligt frækt.

Som sagt lever hun fuldt ud op til sine billeder og der er ingen tvivl om at det 100% er hende på billederne. Hun startede med at give mig fransk og vi gik bagefter over i en 69 med hende øverst. Jeg er helt sikker på at jeg fik hende til at komme - det er i hvert fald hvad jeg vælger at tro på! Vi kom derefter omkring et par stillinger inden hun til sidst spillede mig af med hånden og med de dejlige bløde store bryster. Efterfølgende lå vi og småsludrede, kælede og krammede. 

Jeg kan helt klart anbefale Milena. Hun siger at hun kun tager få gæster hver dag men jeg havde ingen problemer med at lave en aftale dagen før på det tidspunkt jeg ønskede. Hun er her med en veninde men jeg spurgte ikke ind til hvem det er. Der er heller ikke noget der tyder på de laver noget sammen.

Hun sagde at hun bliver her til d. 10. så man kunne jo overveje yderligere et besøgt inden hun rejser. Alternativt må jeg håbe på at hun vender tilbage til København. Hun sagde i hvert fald at hun godt kunne lide byen. 

Jeg forsøger mig med et link til Nympho, så må vi se om det virker.

https://nympho.link/n25360/8528/hello-new-in-town-natural-breasts

Hr. Tudse

Redigeret af Hr. Tudse
Indsæt link

Del dette indlæg

Link til indlæg
spaceman99 skrev, den 3.6.2025 at 18:26:

Utrolig flot pige. Kan du sige lidt om priserne? 

Vil jeg også gerne vide. Det er altid et kæmpe rødt flag, når en GP ikke har priserne tilgængelige på sin profil.

Hvad gav du for denne oplevelse? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TallGirlsEnjoyer skrev, for 23 timer siden:

Vil jeg også gerne vide. Det er altid et kæmpe rødt flag, når en GP ikke har priserne tilgængelige på sin profil.

Hvad gav du for denne oplevelse? :)

Nu kræver det jo ikke så meget at skrive en besked til Milena. Jeg skrev på Whatsapp og fik hurtigt svar tilbage med hendes priser og tillægsydelser.

Jeg gav 250€ for de 60 min og 50€ ekstra for tungekys. Ja det er nok i den dyre ende men det er heller ikke hver dag man møder en pige som Milena!

Hr. Tudse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...