Knaldfis 10 Skrevet tirsdag klokken 14:40 https://annoncelight.dk/showad/428771 Hold jer langt væk. Jeg blev desværre 1000 kr. fattigere og det var min egen dumhed at stole på en jeg ikke havde mødt før. Masser af skriveri frem og tilbage og lød meget oprigtig, men det viste sig ikke at være rigtigt. https://annoncelight.dk/showad/428771 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterbrusebad 384 Skrevet tirsdag klokken 14:45 https://annoncelight.dk/showad/428771 Så det lidt nemmere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9456 Skrevet tirsdag klokken 14:52 Skal det forstås således at du havde betalt forud. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knaldfis 10 Skrevet tirsdag klokken 14:55 Ja desværre. Dumt af mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FYAL 48 Skrevet tirsdag klokken 15:03 Kun mailadresse i annoncen - jeg holder mig - som udgangspunkt - fra dem der ikke har telefonnummer i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naeem Harami 105 Skrevet tirsdag klokken 16:13 Knaldfis skrev, 1 time siden: Masser af skriveri frem og tilbage og lød meget oprigtig, men det viste sig ikke at rigtigt Kedelig oplevelse. Men er det i virkeligheden ikke dem som netop har masser af tid til at skrive og svare ens beskeder som netop plejer at være dem som er de skumle typer. Dem som er seriøse og som er aktive, har jo ikke tid til at skrive frem og tilbage i alt for laaaaang tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1679 Skrevet tirsdag klokken 17:39 Uanset hvilken forklaring en GP har for at ville have penge forud, så skal du sige nej tak og gå videre til den næste. Det er ikke risikoen værd. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Nielsen 7 Skrevet tirsdag klokken 21:01 Selvom det har noget på sig, så har Stapler gjort det i mod reglementet, at advare andre brugere i mod piger som har til hensigt, at bedrage de kunder der er interesseret i at besøge dem. Hvor åndsvagt det end lyder, så skal du nok forvente at din tråd bliver lukket, og at du modtager en advarsel. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EddieM 150 Skrevet tirsdag klokken 23:00 Hr Nielsen skrev, for 1 time siden: Selvom det har noget på sig, så har Stapler gjort det i mod reglementet, at advare andre brugere i mod piger som har til hensigt, at bedrage de kunder der er interesseret i at besøge dem. Hvor åndsvagt det end lyder, så skal du nok forvente at din tråd bliver lukket, og at du modtager en advarsel. Han har da netop gjort det helt rigtige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1938 Skrevet torsdag klokken 03:20 (edited) Lad være med at afspore anmeldelser. Hr Nielsen skrev, den 3.6.2025 at 23:01: Selvom det har noget på sig, så har Stapler gjort det i mod reglementet, Redigeret torsdag klokken 03:21 af Stapler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Nielsen 7 Skrevet torsdag klokken 16:36 Stapler skrev, for 13 timer siden: Lad være med at afspore anmeldelser. Ærligt. Få dig et liv Stapler. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pløkker 40 Skrevet i går klokken 13:23 Har også været i saksen ved hende på den gamle profil, men nægtede at betale forud, så hun blev pisse sur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg