Pit. 132 Skrevet 3. Juni Nogen der kender en ladyboy/shemale der er feminin der betjener par - dvs. aktiv mod pigen men passiv mod manden, jeg har ikke en drøm om at blive knaldet endnu, men vil gerne dele med kæresten? For det tænder mig - så skal det være en meget feminin model, gerne omkring stor kbh (eller sjælland) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bullaarhus 108 Skrevet 3. Juni Kiki er både flot og stor, og tror også hun knalder kvinder. Giv gerne en anmeldelse hvis det lykkes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1315 Skrevet 3. Juni De er svære at finde. Jeg spørg altid om det, da jeg har en fræk elskerinde som gerne vil være med. Men har endnu ikke mødt nogen anden end Kiki (så enig med Bullaarhus) der er frisk på det. Spurgte sågar Nadie forleden dag, men hun sagde også nej tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pit. 132 Skrevet 4. Juni Bullaarhus skrev, for 14 timer siden: Kiki er både flot og stor, og tror også hun knalder kvinder. Giv gerne en anmeldelse hvis det lykkes. Tak - synes hun er lige stor nok.. :) andre bud kom gerne med dem...tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg