HerrensVerden 16 Skrevet tirsdag klokken 13:30 Søger en kvinde, der nyder at bruge en 19-årig pige for hårdt! Jeg (M i 40erne) vil også være til stede og bruge hende. Det behøver ikke være en decideret dominatrix - pigen skal styres og bruges med vores hænder, dildoer, strap-on og et par læderhåndjern. Pigen er petite og har en solbrændt, velholdt krop med de helt rigtige former og et smukt ansigt - en rigtig entitled overklassetøs. Vi har allerede været afsted een gang, men hun var alt for blødsøden mod pigen. Det skal være en kvinde, der virkelig nyder at sætte en ung dulle på plads... Vise pigen, at hun ikke skal tro hun er noget udover en lille sexdukke, der skal slikke fisse og pik og have alle sine små stramme huller fyldt ud. Dirty talk er et must. Anyone? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1315 Skrevet tirsdag klokken 16:20 Skriv gerne en PM. Måske jeg har et setup der kan passe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1938 Skrevet i går klokken 03:27 Hvis du ønsker en PM-dialog, så send en PM. Så støjer du ikke i tråden. Gammel rotte skrev, den 3.6.2025 at 18:20: Skriv gerne en PM. Måske jeg har et setup der kan passe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg