1K1969 0 Skrevet mandag klokken 15:55 Hej, 1. Håber det ligger inden for rammerne af det tilladte, hvis ikke så trash det venligst. 2. Er nogen der ved om Nicole Bülow er den real deal ? Jeg er sikker på at have set hendes billeder, men den gang under navnet Caterina el.Ekaterina(tilbage i 2019).På sitet under Playmates refereres til en Annika Sofia og hun figurerede sjovt nok også på Caterina's site, så ja er i tvivl :/ Men måske blot mig der ser spøgelser Uanset om der eller ikke er, så bliver jeg stadig varm indeni af hendes billeder. BTW hvad er "normalen" mht. pris på 3somhed ? /1K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 505 Skrevet mandag klokken 16:04 @1K1969 Nicole eller @Din danske Girl Next Door som hun kalder sig på EG er helt klart real deal. Jeg har haft fornøjelsen af flere aftaler med hende. Angående priser vil jeg anbefale at du kontakter hende https://annoncelight.dk/showad/360616 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lektor Blomme 4 Skrevet mandag klokken 16:25 Hun er i den grad the real deal. Jeg har brugt adskillige timer i hendes selskab. Hun er intelligent med et sexIQ i den helt høje ende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2256 Skrevet mandag klokken 20:33 Jeg kan også bekræfte, at ja, Nicole Bülow er "The Real Deal". Jeg har besøgt hende flere gange. Billederne er helt klart hende - både dem hos PG og dem på hendes hjemmeside. Og ja, hun er meget behageligt selskab ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg