Blackwerdo 20 Skrevet 2. Juni (edited) Jeg har allerede lavet en anmeldes på Lola men efter den omgang jeg fik i dag, måtte jeg lave endnu en! Her kan man virkelig snakke om en kvinde der elsker sit job og elsker at tilfredstille mænd. jeg har haft besøgt glædespiger hvor det hele virkede rigtig off og pigerne ikke rigtig var tilstede. men Lola her er det dejligste jeg noglesinde har besøgt. Er du til store kæmpe bryster og en stor latinsk chokalde numse, så skal du give hende en besøg. Hun tager nu også imod mobilpay, hvilket gjorde det hele meget nemmer. men jeg har aldrig fået så god serves. Købte 15 min men fik lov at blive 20 min og bolle hende godt igennem 2 gange. Uden det kostede ekstra. Hun fortæller hun er i Aalborg ugen ud. Så jeg vil varmt anbefale hende. dejlig berøring, massage, kys. og nærhed under sexen og så er kroppen perfekt med de store former. min varmeste anbefaling herfra kom afsted drenge https://annoncelight.dk/showad/429510 Redigeret 2. Juni af Blackwerdo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Nielsen 7 Skrevet 2. Juni Jeg skulle sjovt nok betale 1500 for at kneppe hende to gange på 30 min. Det endte med jeg fandt en anden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blackwerdo 20 Skrevet 2. Juni NewBear skrev, 1 time siden: Er hun behåret? Slet ikke helt glat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg