Hop til indhold

Store bryster hos Lola i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg har allerede lavet en anmeldes på Lola men efter den omgang jeg fik i dag, måtte jeg lave endnu en! 

Her kan man virkelig snakke om en kvinde der elsker sit job og elsker at tilfredstille mænd. 
jeg har haft besøgt glædespiger hvor det hele virkede rigtig off og pigerne ikke rigtig var tilstede.
men Lola her er det dejligste jeg noglesinde har besøgt. 
Er du til store kæmpe bryster og en stor latinsk chokalde numse, så skal du give hende en besøg. 
Hun tager nu også imod mobilpay, hvilket gjorde det hele meget nemmer. 
men jeg har aldrig fået så god serves. Købte 15 min men fik lov at blive 20 min og bolle hende godt igennem 2 gange. Uden det kostede ekstra. Hun fortæller hun er i Aalborg ugen ud. Så jeg vil varmt anbefale hende. 
dejlig berøring, massage, kys. 
og nærhed under sexen og så er kroppen perfekt med de store former.

min varmeste anbefaling herfra kom afsted drenge  

https://annoncelight.dk/showad/429510

Redigeret af Blackwerdo

Skrevet

Jeg skulle sjovt nok betale 1500 for at kneppe hende to gange på 30 min. Det endte med jeg fandt en anden.

Skrevet
  • Author
NewBear skrev, 1 time siden:

Er hun behåret?

Slet ikke helt glat 

• 5 months later...
Skrevet
Hr Nielsen skrev, den 2.6.2025 at 18:08:

Jeg skulle sjovt nok betale 1500 for at kneppe hende to gange på 30 min. Det endte med jeg fandt en anden.

Hmm. Jeg har kigget på hende og er meget interesseret i at besøge hende. Jeg gider dog ikke hvis den aftalte pris stiger 500 ved ankomst. Er der flere der har oplevet dette?

Kan se at hun er positivt anmeldt ellers

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.