Danske Natasja 304 Skrevet mandag klokken 12:13 GANGBANG PÅ FRB Onsdag d. 4/6 fra 10.30-12.30 med lille pause kl 11.00 Begrænsninger på antal deltagere Oral sex uden kondom Vaginalt og anal med kondom Der vil være kondomer, vand og lidt slik til deltagerne Info om Mig (Natasjaxxx): Petit Dansk/Mørk i huden 28 år Trimmet, ikke helt glat fisse 3 piercinger i fissen Faste små bryster Fersken røv Jeg kan godt lide: Lækker fræk sex Blide smæk i numsen Gode våde blowjobs Deepthroat 2 pikke i fissen Analsex Sandwich Sperm i ansigt/mund Pris for ikke medlemmer: 1 time for 1000kr 2 timer for 1500kr Priser for medlemmer 2 timer 400kr Hvis ikke jeg kender dig i forvejen så send en besked på 91840527 med lidt info om dig, og du kan booke plads ved at kontakte mig og betale et depositum. Er du nervøs ved at betale et depositum, så se gerne mine anmeldelser her på eroguide.dk Hvis du ikke har mulighed for at betale depositum, så er du velkommen til at skrive på dagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg