Granit12 55 Skrevet 2. Juni Hej Alle Er der nogen, som kan sige noget om hende her? Hej du søde mand. Går du og drømmer om elskov med den yndigste lille pige på KUN 145 cm ??? så er jeg LIGE her --- venter på dig !!! Jeg er både kærlig og blid, og så vil jeg elske at forkæle dig, som du kan lide det --- jeg elsker sex --- du bliver IKKE skuffet --- jeg er lille/pigen du får lyst til at møde igen og igen. Du træffer mig fra kl. 10 til kl. 19 ( Ps. jeg er 34, men ligner en lille skolepige. ) Wau !!! Thai massage - Annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 777 Skrevet 2. Juni Granit12 skrev, for 17 minutter siden: Hej Alle Er der nogen, som kan sige noget om hende her? Thai massage - Annoncelight https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=395140&search_and_or=or /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 28 Skrevet 2. Juni Hun ligner ikke en lille pige ;-( hun er tæt på 50 år lille ja men ikke fræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Granit12 55 Skrevet 17. Juni michael40 skrev, den 2.6.2025 at 13:27: Hun ligner ikke en lille pige ;-( hun er tæt på 50 år lille ja men ikke fræk Har du været der? Tager hun den i nummer 2? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 164 Skrevet 17. Juni Ja hun er lille pige. Hun giver et ok BJ uden. Fræk er ikke det første ord det kommer til mig når jeg ser hende. Om hun tager der i nummer 2 ved jeg ikke fordi jeg har kun fået BJ af hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg