Nichlas 19 Skrevet 2. Juni Jeg skulle spørge fra en ven - er det ikke sådan man siger. Jeg er interesseret i at lytte til jeres mening om, hvorvidt der ville være et marked for en oplevelse, hvor man som tilskuer vil blive inviterede med ned i kælderen. En underdanig og opmærksomhedselskede samt gennemført skøn kvinde vil være showet. Hun vil blive dominerede og udnyttede af sin Herre med pisk, ydmygende opgaver og en kneppe maskine, der altid for hende til at skrige i orgasmens nydelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
9800 0 Skrevet 2. Juni Kunne da godt finde på det, hvis det ikke var for langt væk. En lækker kvinde der bliver brugt til SM, tænder mig. Men ville nok ikke give meget for det, når det blot er som tilskuer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 646 Skrevet 2. Juni Det kunne være så fedt. Men endnu federe med rigtige pikke, sperm i kusse, mund og analt. I am in nærmest uanset hvor i landet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Robby 22 Skrevet 2. Juni Det kunne jeg godt tænkt mig at opleve, hvor i landet er det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 524 Skrevet 2. Juni Jeg vil som kvinde gerne kigge på, det vil tænde mig. Hvor i landet og hvornår? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
orne32 21 Skrevet 2. Juni det ville da være frækt at se live ( skulle jeg sige fra en ven ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 646 Skrevet 8. Juni @Nichlas vil vennen uddybe de nærmere vilkår mm ? og eventuelt realisere set-up'et ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg