Hop til indhold

En slave-show oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg skulle spørge fra en ven - er det ikke sådan man siger. Jeg er interesseret i at lytte til jeres mening om, hvorvidt der ville være et marked for en oplevelse, hvor man som tilskuer vil blive inviterede med ned i kælderen. En underdanig og opmærksomhedselskede samt gennemført skøn kvinde vil være showet. Hun vil blive dominerede og udnyttede af sin Herre med pisk, ydmygende opgaver og en kneppe maskine, der altid for hende til at skrige i orgasmens nydelse.     

Skrevet

Kunne da godt finde på det, hvis det ikke var for langt væk. En lækker kvinde der bliver brugt til SM, tænder mig. Men ville nok ikke give meget for det, når det blot er som tilskuer.

Skrevet

Det kunne være så fedt. Men endnu federe med rigtige pikke, sperm i kusse, mund og analt.

I am in nærmest uanset hvor i landet.

Skrevet

Det kunne jeg godt tænkt mig at opleve, hvor i landet er det;)

Skrevet

Jeg  vil  som  kvinde  gerne  kigge  på,  det  vil  tænde mig. 

Hvor  i  landet  og  hvornår? 

Skrevet

det ville da være frækt at se live ( skulle jeg sige fra en ven ;) )

Skrevet

@Nichlas vil vennen uddybe de nærmere vilkår mm ? og eventuelt realisere set-up'et ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.