Hop til indhold

Recommended Posts

Havde den dejlige fornøjelse for nogle uger siden på et etableret sted på Østerbro.

Var mit andet besøg på een uge hos samme pige - dog kun anden gang hos hende i alt.

Har tidligere besøgt stedet og fået massage af en anden superdejlig pige...dog helt uden HJ....men hun var hjemme i Thailand.

Er det noget  andre her har oplevet før?

1 time standardpris for oliemassage...og så gratis HJ efter lidt flirt og lign.....

/S

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Havde den dejlige fornøjelse for nogle uger siden på et etableret sted på Østerbro.

Var mit andet besøg på een uge hos samme pige - dog kun anden gang hos hende i alt.

Har tidligere besøgt stedet og fået massage af en anden superdejlig pige...dog helt uden HJ....men hun var hjemme i Thailand.

1 time standardpris for oliemassage...og så gratis HJ efter lidt flirt og lign.....

/S

Ja, og hun havde utroligt travlt med at spørge ind til min ægteskabelige status, økonomi og mulighed for at smutte hjemmefra om aftenen. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

/S

Ikke lige den variation, men for ganske kort tid siden fik jeg gratis opgradering af
HJ til MF + 1/2 times ekstra massage/nus, ..det var mit første besøg  :smile:

Jeg lagde dog lidt drikkepenge.  :wink:  

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

/S

Du taler lidt i tåger, og din anmeldelse gør mig ikke klogere.

Hvis andre skal kunne have fornøjelse af den, bliver du som minimum nødt til at fortælle os, hvor det var, altså klinikkens navn.

Nu antager jeg, at det er Østerbro 2100, men der findes da vist også et Østerbro i Ålborg? Eller er det i Århus?

Del dette indlæg

Link til indlæg

OD:

Hvis MF betyder megafransk, så var det da ellers noget af en opgradering!

Redigeret af Jesse

Del dette indlæg

Link til indlæg

OD

Hvor var det henne, et link pls

the rider

Hej Rider

Lige denne kan jeg ikke så godt offentliggøre, begrundelse findes i PB  :wink:  

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, og hun havde utroligt travlt med at spørge ind til min ægteskabelige status, økonomi og mulighed for at smutte hjemmefra om aftenen. :-P

Been there done that and a very expensive t-shirt....og en masse fantastiske oplevelser :-):-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du taler lidt i tåger, og din anmeldelse gør mig ikke klogere.

Hvis andre skal kunne have fornøjelse af den, bliver du som minimum nødt til at fortælle os, hvor det var, altså klinikkens navn.

Nu antager jeg, at det er Østerbro 2100, men der findes da vist også et Østerbro i Ålborg? Eller er det i Århus?

Nu er den postet under Sjælland/København, så mon ikke vi skal gætte på 2100 Østerbro?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også fået oliemassage med gratis hj, de fleste steder til 800 kr :grin:

Øv - jeg betaler altid 2-300,- for det oveni de 300,- for 1 times massage. Send mig gerne en pm med gratissteder :-P

Redigeret af Goldfinger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv - jeg betaler altid 2-300,- for det oveni de 300,- for 1 times massage. Send mig gerne en pm med gratissteder :-P

Der er intet her i verden der er gratis ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der er intet her i verden der er gratis ;-)

Jo-sex. Det har jeg aldrig betalt for. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er intet her i verden der er gratis :wink:

Vi kan da endnu GRATIS trække vejret. Vi kan nyde naturen. Dagene bliver længere og pigernes nederdele kortere. Mon ikke vi snart kan nyde strandlivets gratis glæder.

Så fat mod. At alt det andet dejlige så ikke er gratis, det overlever vi vel nok.

Glædelig forår til alle her på EG.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må indrømme det er lidt tarveligt...men kan selvfølgelig ikke fortælle hvor....var som nævnt ganske overrasket....måske jeg bare var fristende...he he....fik hende til at nusse bollerne lidt første gang jeg besøgte hende...og spurgte pænt til det ved andet besøg tre dage derefter...og det endte så med et HJ....

Var måske mere under Hyggesnak eller lign. det skulle have været postet....

Ville bare have hørt om andre havde haft lign. andre sjove oplevelser.

Men jo den samlede pris var kun 300,-....

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

/S

Jeg husker 2 oplevelser fra gammel tid, der godt kunne minde lidt om ovenstående:

1. Mit allerførste besøg på en thai-klinik for maaaange år siden, hvor pigen gav en times massage + HJ for en samlet pris på 400-500 kr., hvor der godt nok ikke

var noget gratis, men hvor den søde unge pige efter massagen gav mig en lap med sit telefonnummer på, hvis jeg var interesseret i en "girlfriend".... :-P

Vel hjemme igen kom jeg til at tænke på, om hendes smigrende interesse for min person kunne hænge sammen med, at jeg havde betalt hende med sedler

fra min tegnebog, som den pågældende dag var tyk som en familiebibel... :cool::mrgreen:

Så vidt jeg husker, fandt oplevelsen sted hos Lotus på Frederiksberg, men altså for mere end 10 år siden.

Senere har jeg lært af BX, at man skal lade tegnebogen ligge i bilen og så tage et tilstrækkeligt antal pengesedler med i lommen, når man er på klinik :idea:

2. En anden gang var på Kingosgade, hvor den smukke unge pige ikke ville tage sin BH af, og hvor jeg sagde, det måtte være fordi hun ikke kunne lide mig, og

så ville jeg heller ikke have det HJ, hun ville sælge... :-P

Men lige pludselig var hun i gang med det HJ alligevel (uden at have fået penge for det) - vist nok for at vise, hun godt kunne lide mig, men brysterne var

forbeholdt hendes kæreste..(!)

Det kostede 300 kr. alt i alt, men selv om hun ikke forlangte 200 kr. for HJ'et, endte jeg med at give hende dem alligevel i "drikke".. :cool:

Jeg ville nok aldrig kunne tage imod gratis ydelser fra en thaipige på en klinik, fordi jeg ville have en mistanke om, at hun til gengæld ville have nogle andre forventninger til mig, som jeg næppe ville ønske at leve op til.

Så hellere betale standardtaksten og føle, man har "ren røv at trutte i", når man går :D  :lol: 

Vi betaler ikke for sex på bordellerne, men for "retten til bare at gå igen bagefter" - er det ikke mottoet her på EG? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må indrømme det er lidt tarveligt...men kan selvfølgelig ikke fortælle hvor....var som nævnt ganske overrasket....måske jeg bare var fristende...he he....fik hende til at nusse bollerne lidt første gang jeg besøgte hende...og spurgte pænt til det ved andet besøg tre dage derefter...og det endte så med et HJ....

Var måske mere under Hyggesnak eller lign. det skulle have været postet....

Ville bare have hørt om andre havde haft lign. andre sjove oplevelser.

Men jo den samlede pris var kun 300,-....

Jamen så er det jo ikke en anmeldelse men blot en oplevelse om noget som ikke bidrager med ret meget værdi.

En anmeldelse har til formål at give en vurdering af et sted, så andre kan forholde sig til stedet.

Da oplysningerne ikke er hverken relevante eller fyldestgørende hører de nok ikke hjemme i et anmeldelsesforum men (måske) i et debatforum.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke lige den variation, men for ganske kort tid siden fik jeg gratis opgradering af
HJ til MF + 1/2 times ekstra massage/nus, ..det var mit første besøg  :smile:

Jeg lagde dog lidt drikkepenge.  :wink:  

-OD

Øhhh "MF"? Mener du "Milferen"?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øhhh "MF"? Mener du "Milferen"?

Mon ikke det er tænkt som en forkortelse for "Mouth Fuck"...??!

Gætter bare - jeg er næsten lige så "lost" over for disse nymodens forkortelser som dig og smo... :cool::mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Hammer og West.

Jeg er sgu' lige så rådvild, som I er.

Kunne folk (læs: Karl Smart'er) herinde f.F.i.H. bare lære at skrive tingene på dansk og i fuldtekst, så ville alt gå meget bedre.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Hammer og West.

Jeg er sgu' lige så rådvild, som I er.

Kunne folk (læs: Karl Smart'er) herinde f.F.i.H. bare lære at skrive tingene på dansk og i fuldtekst, så ville alt gå meget bedre.

Forslag til bestyrelsen!

Måske man kunne oprette en lille handy liste, med diverse forkortelser og deres respektive betydninger.

Så ville alle os, lidt ældre medborgere, også kunne følge med i udviklingen. :cool:

Samtidig kunne dette måske ligefrem danne en form for standard i branchen, således at der ikke behøver at være tvivl om,

hvad for eksempel superfransk er for en underlig størrelse. (nå nej, der knækkede filmen vist)

Bemærk venligst, at dette indlæg er skrevet helt uden brug af forkortelser. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...