Aloha 68 Skrevet 1. Juni Nogen der har været her? https://annoncelight.dk/showad/429663 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas Thomas 2 Skrevet 1. Juni Ja, jeg var forbi tidligere på ugen, hun roder lidt rundt i sine aftaler, men hun er god nok. fræk ung villig pige :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1699 Skrevet 1. Juni Hvad går hendes ydelse ud på. Forstår den ikke helt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas Thomas 2 Skrevet 1. Juni Det er gloryhole blow eller sex bagfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1699 Skrevet 1. Juni Hvordan foregår gloryhole bagfra ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas Thomas 2 Skrevet 1. Juni Ja det ved jeg heller ikk, jeg tog hende bare bagfra.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aloha 68 Skrevet 1. Juni (edited) Har lige sendt pb thomas Redigeret 1. Juni af Aloha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aloha 68 Skrevet 1. Juni Må bare sige at jeg tog en hurtig beslutning og hun er bestemt godkendt. Virker ægte liderlig, Sutter godt igennem hullet og så hiver hun op i forhænget og stikker bagpartiet ud og det var altså et lækkert syn og ja så gik det ellers løs - hun har en dejlig fræk stemme og virker til hun nyder det - jeg kommer nok igen 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1699 Skrevet 2. Juni Er det sådan en tur der kostede 1.200 kr. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skraber7556 68 Skrevet 9. Juni Nogen der ved om det er med komme I mund? Evt med slug? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aloha 68 Skrevet 9. Juni Hun sagde sidst til mig at hun ikke slugte - så hvordan blow kan afsluttes vides ikke. men har været der igen og igen ret frækt dog blev det hele lidt ødelagt af en udefinerbar lugt så jeg tror jeg har opbrugt min kvote. Men kan jo have været uheldig på dagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Presidente 76 Skrevet 11. Juni Jeg var forbi en af de første dage jeg så hendes annonce. Var lidt loren ved det der gloryhole setup, men fandt det alligevel lidt pirrende, så lavede en aftale. Hun var nem at kommunikere med. Kom op til hendes lille lejlighed, rakte pengene gennem hullet i forhænget, gik ud på badeværelset og vaskede sjoveren, og stak den så ind til hende. Hun sluttede dybt og godt, og jeg afleverede min ladning i hendes mund. Jeg ved ikke om hun slugte, men lige det betyder ikke så meget for mig. En god oplevelse, som jeg måske gentager. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg