Hop til indhold

Recommended Posts

https://nympho.dk/n25471/8547/adel

I dag havde jeg en aftale med hende men da jeg ankom til stedet aflyste hendes manager vore aftale.  Jeg var uheldig denne gang. Det kan ske ind i mellem.  

Jeg er af positive sind og vil ikke kommentere dårlig omtalte blot være klar for B plan hvis uheldet er ude. God aften

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bidrager ikke til tråden.

slapman skrev, for 6 timer siden:

Køn pige, men 1000kr for 15 min :o

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøvede i går at få en aftale med hende, og fik også rimelig hurtigt positiv tilbagemelding. Men inden jeg fik endelig bekræftigelse blev kommunnikationen meget sporadisk for at ende med decideret radiotavshed... Så måske de har knas i maskineriet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterN skrev, den 2.6.2025 at 20:42:

Gad vide om der overhovedet er nogen som har har mødt Adele ? hmmmm haha

Hej peterN, i dag var jeg tilfældigvis på Amager og igen bookede en aftalte hos hende og kørte på adressen men hun var simpelthen tavs da jeg ankom på adressen. Så jeg tror at kvinden ikke eksisterende .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Ja den mistanke har også strejfet mig, men hvorfor så overhovedet svare på forespørgsel? Atlså dem der måtte synes det er sjovt at grine af løgtunge mandspersoner, der dukker op med uforrettet sag har da helt sikkert et trist liv haha !

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeterN skrev, for 16 minutter siden:

Ja den mistanke har også strejfet mig, men hvorfor så overhovedet svare på forespørgsel? Atlså dem der måtte synes det er sjovt at grine af løgtunge mandspersoner, der dukker op med uforrettet sag har da helt sikkert et trist liv haha !

Du har ret. Jeg forstår heller ikke pointen. Det er også første gang jeg oplever sådan en opførel. God aften 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...