Where2 208 Skrevet 1. Juni https://nympho.dk/n25471/8547/adel I dag havde jeg en aftale med hende men da jeg ankom til stedet aflyste hendes manager vore aftale. Jeg var uheldig denne gang. Det kan ske ind i mellem. Jeg er af positive sind og vil ikke kommentere dårlig omtalte blot være klar for B plan hvis uheldet er ude. God aften 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slapman 287 Skrevet 1. Juni (edited) Køn pige, men 1000kr for 15 min Redigeret 1. Juni af slapman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2081 Skrevet 2. Juni Bidrager ikke til tråden. slapman skrev, for 6 timer siden: Køn pige, men 1000kr for 15 min 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 738 Skrevet 2. Juni Jeg prøvede i går at få en aftale med hende, og fik også rimelig hurtigt positiv tilbagemelding. Men inden jeg fik endelig bekræftigelse blev kommunnikationen meget sporadisk for at ende med decideret radiotavshed... Så måske de har knas i maskineriet 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 738 Skrevet 2. Juni Gad vide om der overhovedet er nogen som har har mødt Adele ? hmmmm haha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 208 Skrevet 5. Juni PeterN skrev, den 2.6.2025 at 20:42: Gad vide om der overhovedet er nogen som har har mødt Adele ? hmmmm haha Hej peterN, i dag var jeg tilfældigvis på Amager og igen bookede en aftalte hos hende og kørte på adressen men hun var simpelthen tavs da jeg ankom på adressen. Så jeg tror at kvinden ikke eksisterende . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 738 Skrevet 5. Juni (edited) Ja den mistanke har også strejfet mig, men hvorfor så overhovedet svare på forespørgsel? Atlså dem der måtte synes det er sjovt at grine af løgtunge mandspersoner, der dukker op med uforrettet sag har da helt sikkert et trist liv haha ! Redigeret 5. Juni af PeterN 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 208 Skrevet 5. Juni PeterN skrev, for 16 minutter siden: Ja den mistanke har også strejfet mig, men hvorfor så overhovedet svare på forespørgsel? Atlså dem der måtte synes det er sjovt at grine af løgtunge mandspersoner, der dukker op med uforrettet sag har da helt sikkert et trist liv haha ! Du har ret. Jeg forstår heller ikke pointen. Det er også første gang jeg oplever sådan en opførel. God aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg