Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n25471/8547/adel

I dag havde jeg en aftale med hende men da jeg ankom til stedet aflyste hendes manager vore aftale.  Jeg var uheldig denne gang. Det kan ske ind i mellem.  

Jeg er af positive sind og vil ikke kommentere dårlig omtalte blot være klar for B plan hvis uheldet er ude. God aften

Skrevet

Køn pige, men 1000kr for 15 min :o

Redigeret af slapman

Skrevet

Bidrager ikke til tråden.

slapman skrev, for 6 timer siden:

Køn pige, men 1000kr for 15 min :o

Skrevet

Jeg prøvede i går at få en aftale med hende, og fik også rimelig hurtigt positiv tilbagemelding. Men inden jeg fik endelig bekræftigelse blev kommunnikationen meget sporadisk for at ende med decideret radiotavshed... Så måske de har knas i maskineriet ;-)

Skrevet

Gad vide om der overhovedet er nogen som har har mødt Adele ? hmmmm haha

Skrevet
  • Author
PeterN skrev, den 2.6.2025 at 20:42:

Gad vide om der overhovedet er nogen som har har mødt Adele ? hmmmm haha

Hej peterN, i dag var jeg tilfældigvis på Amager og igen bookede en aftalte hos hende og kørte på adressen men hun var simpelthen tavs da jeg ankom på adressen. Så jeg tror at kvinden ikke eksisterende .

Skrevet

Ja den mistanke har også strejfet mig, men hvorfor så overhovedet svare på forespørgsel? Atlså dem der måtte synes det er sjovt at grine af løgtunge mandspersoner, der dukker op med uforrettet sag har da helt sikkert et trist liv haha !

Redigeret af PeterN

Skrevet
  • Author
PeterN skrev, for 16 minutter siden:

Ja den mistanke har også strejfet mig, men hvorfor så overhovedet svare på forespørgsel? Atlså dem der måtte synes det er sjovt at grine af løgtunge mandspersoner, der dukker op med uforrettet sag har da helt sikkert et trist liv haha !

Du har ret. Jeg forstår heller ikke pointen. Det er også første gang jeg oplever sådan en opførel. God aften 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.