Gapeman 41 Skrevet 1. Juni Okay, hear me out, altså er det bare mig eller er der færre blondiner der tænder på anal end brunetter, rødhårede osv? Jeg har bare lagt mærke til at ift. GP'ere der har denne tillægsydelse, er der som regel mangel på blondiner? Igen, ikke at det gør mig det store, jeg kan lide alle slags kvindelige røvhuller, så længe de villige (og gerne grådige)! Men altså, er der noget om det eller er det udelukkende en subjektiv iagtagelse der ikke har hold i virkeligheden? Og hvis der nu tilfældigvis sidder en blonde anal-glad kvinde derude og tænker; "det passer overhovedet ikke", så skriv lige en dm Fortsat god weekend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1375 Skrevet 1. Juni Jeg har lagt mærke til det samme. Selvfølgelig er der en masse blondiner der tilbyder det, men som du skriver, der er bare flere af mørkhåret osv. Der tilbyder det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 643 Skrevet 1. Juni Hvor blond skal man være? 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gapeman 41 Skrevet 1. Juni Gangbang-milf skrev, for 11 minutter siden: Hvor blond skal man være? Hmmm, altså det er jo som nævnt ikke noget krav, så alle er skam velkomne, som man siger. Men der er bare noget med at blondiner som regel har en mere pink stjerne, og det synes jeg sgu ærligt er ret frækt! Men igen, @Gangbang-milfhvis dit røvhul er klar på at blive udvidet godt og grundigt, kan det sagtens arrangeres, blonde eller ej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 643 Skrevet 1. Juni Er skam blond, bare mere mørk blond og nu med masser af striber så det er mere blond 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 646 Skrevet 1. Juni Når jeg leger med en kvinde analt er det sjældent jeg lægger mærke til hårfarven. Og jeg er sikker på hårfarven ikke har noget at gøre med anus farve, stramhed, eller størrelse. Så jeg er klar uanset hårfarven. Udbudet af kvinder der tilbyder anale services har jeg ikke set har relation til hårfarven. Skal vi optælle sammen ? Jeg undgår som regel blondiner af andre grunde, gæt selv, men intelligente kvinder tænder mig voldsomt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gapeman 41 Skrevet 1. Juni Så altså, @Moden slikken M iflg. din teori har en hårfarve, som vel ofte også har et grundlag for kvindens pigment, intet at gøre med farven af anus - men til gengæld har førnævnte hårfarve noget at skulle have sagt ift. intelligens? Skal bare lige være sikker på jeg forstår det korrekt? Som jeg også skrev i OP er der intet dømmende eller noget med at jeg ikke kan lide det ene eller det andet! Men hvis vi tæller sammen, vil du også kunne se tendensen! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 646 Skrevet 2. Juni Jamen så lad os da tælle på annoncelight Nu må man jo ikke diskriminere, så hvordan du kan læse intelligens og hårfarve i dette tilfælde sammen hænger er mig en gåde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gapeman 41 Skrevet 2. Juni Moden slikken M skrev, for 5 timer siden: Jamen så lad os da tælle på annoncelight Nu må man jo ikke diskriminere, så hvordan du kan læse intelligens og hårfarve i dette tilfælde sammen hænger er mig en gåde. Altså @Moden slikken M, du skrev det jo selv i dit første svar, og jeg citerer: "Jeg undgår som regel blondiner af andre grunde, gæt selv, men intelligente kvinder tænder mig voldsomt." Hvis det ikke er en måde at sige på, at du mener blondiner generelt er mindre intelligente end folk med andre hårfarver, så ved jeg virkelig ikke hvad det ellers skulle betyde? Men anyways, your loss, flere blondiner til os andre I guess 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 646 Skrevet 2. Juni (edited) Ja en lidt kryptisk formulering, men for ikke at diskriminere. Men derudover er det jo din hjernes fortolkning af udsagnet. Jeg leger med ord og vendinger. Kender du billedet der ledsager Whats on a mans mind. Er det den nøgne kvinde eller heksen ? Det afhænger dels af dine visuelle evner/muligheder men også af hvad din liderlige hjerne gerne vil se. Det hænder da at jeg også leger med blondiner, men jeg bliver hver gang bekræftet i mine fordomme om dem. Så for at spare tid og penge går jeg anderswo. Redigeret 2. Juni af Moden slikken M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gapeman 41 Skrevet 2. Juni Men, uanset hvad min liderlige hjerne tænker, lyder det jo til at min fortolkning af dit udsagn var korrekt Desuden tror jeg ikke jeg er den eneste der læste din skrivelse med den intention! Men igen jeg forstår, du kan ikke lide blondiner fordi du synes de generelt er mindre intelligente end folk der har en anden hårfarve! Den må du selv stå for - jeg har intet imod hverken den ene eller den anden, og min erfaring fortæller at der ikke sidder meget intelligens gemt i hår-rødderne, men god fornøjelse med de nu ellers intelligente (og i hvert fald ikke blonde) kvinder du hygger dig med 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 646 Skrevet 2. Juni (edited) Du lægger mig ord og holdninger i munden/hovedet som jeg ikke offentligt har givet udtryk for Jeg kædede blot for sjov min manglende fornøjelse ved blondiner sammen med min faible for intelligente kvinder. Jeg har mødt intelligente blondiner, en af dem for mange år siden ny ung trainee kollega. Hendes indgangs replik var: Ja jeg ved godt jeg er svensker og tilligemed blondine. Hun var hamrende intelligent, ambitiøs og dejlig. Men man rører ikke trainees i en stor vel estimeret virksomhed. Og hun faldt for en show-off der endte på stoffer fordi han blev forfremmet over hans evner. Jeg ved ikke hvad der siden er sket, men what a waste. Der er mange former for intelligens. PS jeg kom desværre aldrig til at finde ud af om hun kunne lege analt men hun havde en meeget tiltrækkende popo Jeg har altid levet efter reglen : Dont dip your pen in company ink. Redigeret 2. Juni af Moden slikken M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1375 Skrevet 7. Juni Moden slikken M skrev, den 2.6.2025 at 15:12: Du lægger mig ord og holdninger i munden/hovedet som jeg ikke offentligt har givet udtryk for Jo, du skrev det selv i dit første indlæg her. Det kan ikke forstås anderledes, måske du ikke mente det sådan, men tror alle der har læst det, forstod det sådan. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 646 Skrevet 8. Juni (edited) Jeg skrev det ikke i mit første indlæg ! Jo hvis jeres sexhungrende hjerner mener det skal forstås sådan er det fordi det er jeres valg. Men jeg har ikke på noget tidspunkt sagt eller skrevet eller ment eller underforstået at blondiner er dumme, har mindre hjernekapacitet eller større bryster end andre kvinder med andre hårfarver. Ligesom jeg ikke bringer fordommen om at rødhårede er mere liderlige end andre kvinder med andre hårfarver. Jeres udlægning af mine skriverier viser mere om jer og jeres fordomme end mine skriverier fortæller noget om hvilke holdninger jeg har til kvinder med bestemte hårfarver. Men skulle vi nu ikke komme tilbage til sagen og så tælle alle på AL og rubricere dem efter hårfarve og deres udbud af anale lege ? Redigeret 8. Juni af Moden slikken M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1375 Skrevet 10. Juni Moden slikken M skrev, den 8.6.2025 at 19:03: Jeres udlægning af mine skriverier viser mere om jer og jeres fordomme end mine skriverier fortæller noget om hvilke holdninger jeg har til kvinder med bestemte hårfarver. Du kan jo prøve at indsætte andet end blondine, og se hvorfor alle andre læser det som de gør. "Jeg undgår som regel Dr1 af andre grunde, gæt selv, men gode film tænder mig voldsomt." Eller "Jeg undgår som regel Katja Kean af andre grunde, gæt selv, men intelligente kvinder tænder mig voldsomt." Så burde du kunne se hvorfor. Men fint, lader det ligge. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gapeman 41 Skrevet 11. Juni Men altså problemet opstod jo egentligt først da du kommenterede det som om at jeg personligt havde et problem med folk der ikke var blondiner og deres manglende anale egenskaber eller lyster, så du tillagde jo mig en holdning som jeg ikke har ytret, andet end at have iagtaget, og hvis man, som mig, nærmest udelukkende går efter GP'ere der yder anal, så ville man se en tendens i hårfarve og til dels også hudfarve - igen, ikke at det gør mig noget, men ærligt bare en objektiv iagtagelse af denne tendens! Jeg kan sgu lide alle røvhuller, eller i hvert fald kvindelige røvhuller, mørke, brune, lyserøde, you name it, så længe de er villige til at tage min pik. Men du kan simpelthen ikke skyde den af med at det kun er vores sexhungrende hjerner der læser dit udsagn som du skrev det, beklager! Det er også sjovt hvor meget du har behov for at pege fingrene over på os andre, og noget med vores hjerner, når det tydeligvis er dig der ikke engang kan tage på arbejde uden at være seksuelt tiltrukket af en blond medarbejder! If that ain't needy, I don't know what is. Men du kommer nok aldrig til at bøje dig og anerkende at din første bemærkning var insinuerende at blondiner er mindre intelligente end andre, så lad os bare lade den ligge. Fortsat god dag til alle jer liderkarle, for det går je ud fra vi alle er, når vi deltager aktivt i dette forum! Moden slikken M skrev, den 8.6.2025 at 19:03: Jeg skrev det ikke i mit første indlæg ! Jo hvis jeres sexhungrende hjerner mener det skal forstås sådan er det fordi det er jeres valg. Men jeg har ikke på noget tidspunkt sagt eller skrevet eller ment eller underforstået at blondiner er dumme, har mindre hjernekapacitet eller større bryster end andre kvinder med andre hårfarver. Ligesom jeg ikke bringer fordommen om at rødhårede er mere liderlige end andre kvinder med andre hårfarver. Jeres udlægning af mine skriverier viser mere om jer og jeres fordomme end mine skriverier fortæller noget om hvilke holdninger jeg har til kvinder med bestemte hårfarver. Men skulle vi nu ikke komme tilbage til sagen og så tælle alle på AL og rubricere dem efter hårfarve og deres udbud af anale lege ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 646 Skrevet 11. Juni (edited) I bliver ved med at bore i et kort udsagn til sidst i mit første indlæg, som var humoristisk ment. Lad det dog ligge. Det væsentlige er, skal vi sammen tælle op og se om der er hold i din påstand mht hårfarve og tilbud om anale services. Jeg har ikke tillagt dig nogen holdning overhovedet, blot spagfærdigt anført at jeg er uenig i din observation mht. sammenhængen mellem hårfarve og villigheden til at tilbyde anale services. Og det kan vi jo efterprøve ved at gennemgå et passende antal annoncer og tælle. Og så lade det ligge hvad der er eller fortolkes i mit afsluttende udsagn. . Redigeret 11. Juni af Moden slikken M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg